Geplaatst door Dell

Michael Dell geeft startsein voor Dell Technologies World 2018

Las Vegas / Amsterdam – Michael Dell, voorzitter en CEO van Dell Technologies, trapt vandaag Dell Technologies World 2018 af, een van de grootste IT-events in de industrie. Meer dan 10.000 Dell Technologies-klanten en partners komen deze week bij elkaar in Las Vegas om te zien hoe Dell Technologies hen kan helpen bij het realiseren van hun digitale toekomst. Mensen die niet aanwezig kunnen zijn in Las Vegas kunnen het evenement ook volgen via de live stream.

“Dell Technologies World biedt ons de mogelijkheid onze visie te delen op technologie dat wij zien als aanjager van vooruitgang overal op aarde”, zegt Michael Dell, voorzitter en CEO van Dell Technologies. “We laten zien hoe onze klanten, zowel groot als klein, technologie inzetten om de wereld te verbeteren. We praten vaak over hoe technologie onze grootste uitdagingen kan oplossen en we boeken daarbij momenteel meer vooruitgang dan ooit tevoren.”

Tijdens Dell Technologies World 2018 presenteert Dell Technologies vandaag het volgende nieuws:
1. Dell Technologies presenteert winnaars van de Customer Awards 2018
2. Dell Technologies versnelt groei partners met breder aanbod en aantrekkelijke incentives
3. Dell Technologies Capital kijkt terug op krachtige investeringen tijdens zijn eerste jaar
-=-=-=-=-

Dell Technologies presenteert winnaars van de Customer Awards 2018

Dell Technologies maakt vandaag de winnaars bekend van de Customer Awards 2018. Deze awards belonen twee soorten klanten van Dell Technologies, namelijk:
• ‘Innovators’, klanten die significante business impact realiseren op basis van hun innovatieve digitale en IT-transformatie.
• ‘Trailblazers’, klanten die nog aan het begin van hun transformatiereis staan.
Een panel dat bestaat uit senior Dell-executives heeft alle nominaties uitvoerig bekeken. De winnaars zijn voorbeelden van voorlopers die echt vooruitgang boeken op het het gebied van digitale transformatie, IT-transformatie, workforce-transformatie en security-transformatie. De winnaars werken samen met bedrijven uit de Dell Technologies-familie, waaronder Dell, Dell EMC, Pivotal, RSA, Secureworks, Virtustream en VMware.

De winnaars in de categorie ‘Innovators’ zijn:
• Ford Motor Company
• Bank Leumi
• AeroFarms
• Johnson & Johnson
De winnaars in de categorie ‘Trailblazers’ zijn:
• Volvo Cars / Zenuity
• Travelers
• Unidad de Conocimiento
• State Bank of India

-=-=-=-=-=-

Dell Technologies investeert in nieuwe programma’s, incentives en oplossingen om channel-partners klaar te stomen voor de digital-, IT-, security- en workforce- transformatie van hun klanten. Dell Technologies maakt dit bekend tijdens zijn Global Partner Summit 2018 die deze week tegelijkertijd met Dell Technologies World 2018 plaatsvindt in Las Vegas.

Het nieuwe Dell Advantage-raamwerk maakt het eenvoudiger voor partners om te werken met de verschillende onderdelen van de Dell Technologies-familie, dankzij diverse tools en incentives. Terwijl elk onderdeel zijn eigen, onafhankelijke programma behoudt is dit nieuwe raamwerk ontwikkeld om eenvoudiger en op een efficiënte manier meer business te halen uit het volledige Dell Technologies-portfolio.

-=-=-=-=-=-

Dell Technologies Capital, de venture-investeringstak van Dell Technologies, kondigt een jaar nadat het uit de ‘stealth-modus’ is gekomen een sterk investeringsmomentum aan. Tussen mei 2017 en april 2018 heeft het investeringsteam 24 nieuwe en follow-on-investeringen afgerond op basis van zijn gemiddelde investerings run rate van 100 miljoen dollar. Sinds 2012 heeft Dell Technologies Capital 81 investeringen gedaan in startups die zich bezighielden met een breed technologiespectrum. Afgelopen jaar had een derde van de nieuwe investeringen te maken met Artificial Intelligence en Machine Learning. Het overige deel is besteed aan security, next-gen-infrastructuur en andere technologie die van strategisch belang is voor de Dell Technologies-familie.

Enkele voorbeelden van overnames die Dell Technologies de afgelopen tijd heeft gedaan zijn:
• Cyclane – Endpoint Cyber Threat Prevention
• Graphcore – IPU systems
• JFrog – Universal Artifact Management voor DevOps Acceleration
• Minio – Private Cloud Storage
• Moogsoft – IT Incident Management
• Redlock – Cloud Threat Defense
Klik HIER voor het volledige, Engelstalige persbericht over deze aankondiging.

Over Dell Technologies
Dell Technologies is een unieke familie van bedrijven die organisaties voorziet van een essentiële infrastructuur voor het vormgeven van hun digitale toekomst, het ingrijpend verbeteren van hun ICT-omgeving en het beschermen van hun belangrijkste bedrijfsmiddel: informatie. Het bedrijf bedient klanten van elke omvang in 180 landen, variërend van 98% van alle Fortune 500-ondernemingen tot individuele consumenten. Dell Technologies beschikt over het meest uitgebreide en innovatieve aanbod van ICT-oplossingen binnen de branche, van de rand van het netwerk tot de cloud.