Industry Wire

Geplaatst door Marcommit

MIND CTI en PeterConnects realiseren gedetailleerde inzichten in telecom- en mediagebruik

Maassluis, 17 april 2018 – PeterConnects, leverancier van communicatiesoftwareoplossingen voor Cisco en Microsoft en MIND CTI, provider van unified communications analytics en oplossingen voor gespreksboekhouding, kondigen vandaag hun partnership aan. Door de samenwerking is het mogelijk om data van de PeterConnects producten direct in de PhonEX ONE UC analytics en reporting software van MIND CTI te integreren. Door gedetailleerde rapportages en gebruiksvriendelijke dashboards krijgen contactcenter supervisors eenvoudig zicht op hun KPI’s. De succesvolle integratie stelt PhonEX ONE-gebruikers nu in staat om PeterConnects als databron te selecteren in het product om gelijk te starten met de analyse.

Geoptimaliseerde rapportages
De data van de PeterConnects Attendant, de intelligente bedienpost van het bedrijf voor het snel en efficiënt beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken, kan automatisch in de PhonEX ONE software worden geladen. De uitgebreide rapportages maken het voor organisaties mogelijk om diepgaande inzichten in hun telecom- en mediagebruik te verkrijgen. Deze gaan verder dan een algemeen rapport gebaseerd op timing en responsdata. Dit maakt het gemakkelijker om de effectiviteit en de efficiëntie van een contactcenter te bepalen. Die inzichten bieden waardevolle informatie om managementbeslissingen op te baseren om zo de servicelevels te verhogen.

Lucas de Clercq, CEO van PeterConnects: “We zijn erg trots op onze samenwerking met MIND CTI. Onze producten complementeren elkaar erg goed. We zetten deze lijn door met het verbreden van de rapportage integraties om zowel onze partners als onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.”

Monia Iancu, CEO van MIND CTI voegt toe: “We zijn erg verheugd om samen te werken met PeterConnects en onze PhonEX ONE in de Attendant module te integreren. Onze visie is om onze klanten te voorzien van een compleet beeld en volledige analyses van hun unified communications-netwerk. We merken dat de markt vraagt om geavanceerde analyses, met name in grote multinationals.”

—-

Over PeterConnects
PeterConnects gelooft in waardevolle contacten. Het bedrijf biedt bereikbaarheid, context en grip op communicatie met een rijk aanbod van communicatieoplossingen op basis van Cisco en Microsoft. Het bedrijf heeft een reeks producten ontwikkeld die een onmisbare aanvulling vormen op Cisco Unified Communications Manager en Microsoft Skype for Business. PeterConnects heeft een uitgebreid partnernetwerk van gerenommeerde resellers door heel Europa. Meer dan 1000 klanten in 10 landen wereldwijd maken gebruik van de producten.

Over MIND
MIND CTI Ltd. is een leidende provider van unified communications analytics en oplossingen voor gespreksboekhouding voor organisaties. MIND vereenvoudigt de monitoring, analyse en het management van communicatie services die organisaties gebruiken. MIND’s oplossingen maken het voor organisaties van elke grootte mogelijk om hun telecomkosten te managen, de servicekwaliteit te monitoren en misbruik of fraude te detecteren in meerdere soorten communicatieservices. Dit is mogelijk voor audio, video, conference calls, IM en elk PBX type (traditioneel of IP).

MIND is een internationaal bedrijf met meer dan twintig jaar ervaring in het bieden van oplossingen voor carriers en organisaties. De organisatie heeft kantoren in de Verenigde Staten, Roemenië en Israël en heeft recent een nieuw kantoor in Duitsland geopend.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht