Geplaatst door Mindtree

Mindtree in top 10 outsourcers van Europa

Bangalore (India) en Warren (VS), 4 november 2015 – Wereldwijd operend IT-dienstverlener Mindtree is opgenomen in ISG’s Top 10 Outsourcing Server Providers van Amerika en de EMEA regio. Information Services Group (ISG) is een adviesbureau op het gebied van technologie en market intelligence.

Volgens de ISG Outsourcing Index™ behoort Mindtree tot de tien beste outsourcing service providers in Amerika en de EMEA-regio in de categorie Breakthrough. Dit is gebaseerd op de toename van het contractvolume in de afgelopen twaalf maanden. Voor de 52e keer biedt de ISG Outsourcing Index™ deze onafhankelijke beoordeling van het afgelopen kwartaal. De index is voor bedrijven, dienstverleners, analisten en media een bron van informatie voor de nieuwste data en trends in de sourcing industrie.

Krishnakumar Natarajan, CEO en Managing Director van Mindtree zegt: “Organisaties onderzoeken hoe zij IT-diensten en bedrijfsdoelen kunnen verenigen. Wij proberen in samenwerking met de klant hun winst te verhogen met innovaties en door IT te transformeren en strategischer in te zetten. Deze waardering bevestigt dat wij in onze groeistrategie op de goede weg zijn.”

Mindtree zal haar positie als wereldwijd toonaangevend en groeiend bedrijf op het gebied van IT-dienstverlening blijven verstevigen“, zegt Paul Reynolds, Chief Research Officer van ISG. “Dit is de derde keer op rij dat Mindtree in de Breakthrough categorie van 2015 staat.”

De ISG Outsourcing Index™ is sinds tien jaar een toonaangevende bron van informatie over outsourcing transacties, industriële toepassing, geografische spreiding en service provider performance.

Over Information Services Group

Information Services Group (ISG) (NASDAQ: III) is een toonaangevend adviesbureau op het gebied van technologie en market intelligence en helpt meer dan 500 klanten wereldwijd. ISG ondersteunt organisaties in de private en publieke sector met het transformeren van hun bedrijfsomgeving. Klanten kiezen ISG voor hun unieke inzichten en innovatieve oplossingen, de beste toegang tot data in de industrie en meer dan vijftig jaar ervaring in IT- en adviesdiensten. Het bedrijf heeft meer dan 900 medewerkers en kantoren in 21 landen.