Mobiquity neemt Morgan Clark & Company over om Europees aanbod te verbreden

Amsterdam, 31 maart 2015 Mobiquity, leverancier van oplossingen voor mobile engagement, neemt het Amsterdamse adviesbureau Morgan Clark & Company over. Deze overname stelt Mobiquity in staat om zijn Europese activiteiten op het gebied van advies en transformatieservices verder uit te breiden.

“Mobiel zit in ons DNA – wij zijn er sterk op gericht innovatieve oplossingen te bieden, die een rijke gebruikerservaring, een businessstrategie en geïntegreerde technologie combineren”, zegt Bill Seibel, oprichter en CEO van Mobiquity. “Nu de mobiele trend zorgt voor verandering en innovatie bij bedrijven, blijven we vasthouden aan onze multidisciplinaire benadering en stimuleren we de innovatie binnen het groeiende aantal Europese klanten.”

Morgan Clark heeft een focus op grootzakelijke technologieën, businessconsulting en projectmanagement. Het bedrijf heeft veel ervaring en expertise in projecten met klanten in sectoren als financiële dienstverlening, telecom en media, manufacturing en dienstverlening. Door de strategische kennis en praktijkervaring van Morgan Clark te combineren met de bestaande delivery-mogelijkheden van Mobiquity, ontstaat een end-to-end oplossingsmodel voor Europese klanten. Dit uitgebreide model is een weerspiegeling van het model van Mobiquity in de Verenigde Staten. Het is kritisch voor het succes en de visie van het bedrijf binnen zijn ambitie om voor zakelijke klanten de eerste keus te zijn als mobile engagement-partner.

“Wij richten ons op de snel stijgende vraag onder bedrijven in Europa naar mobiele interactie met hun markten”, zegt Paul Piebinga, algemeen directeur Europa bij Mobiquity. “Wij zijn ervan overtuigd dat Morgan Clark onze bestaande consultingactiviteiten en user-design- en technologietransformatieteams versterkt.”

Door de overname voegt Mobiquity bekende namen toe aan zijn klantengroep, waaronder Liberty Global, Dekra, ING, CMI, Randstad, LambWeston, Manpower, Artis, ZTE, Rabobank Fondsenbeheer, KPN en Nationale-Nederlanden. Voor meer informatie: www.morganclark.com.