Industry Wire

MobPro lanceert Tabvertising.com

Mobile advertising specialist MobPro lanceert Tabvertising.com. Adverteren op tablets vereist een specifieke aanpak vanwege essentiële verschillen ten opzichte van de smartphone en desktop. MobPro biedt met Tabvertising.com alle tools om effectief te adverteren op tablets.

Nieuwe ontwikkeling in mobile marketing
Tablets hebben een unieke gebruikscontext. Ze worden vooral thuis gebruikt, dataverkeer piekt ’s avonds en de activiteiten bestaan met name uit browsen, gamen, video kijken en online shoppen. Daarbij biedt een tablet interactiemogelijkheden die op andere devices ontbreken. Tabvertising behaalt conversiesratio’s die vergelijkbaar zijn met desktopcampagnes. Dit maakt de tablet tot een ideaal device voor advertising.

Diederick Ubels (CEO): “Met Tabvertising.com brengen we een duidelijke scheiding aan tussen mobile en tablets. We zien dat door middel van een gerichte aanpak uitstekende resultaten worden behaald met Tabvertising en dit biedt grote kansen voor de adverteerder.”

Aanpak Tabvertising

Tabvertising.com verzorgt zowel strategie, creatie, mediainzet, tracking en optimalisatie voor adverteerders. Via het eigen advertentieplatform, dat gekoppeld is aan nagenoeg alle tablet-websites en apps, is het mogelijk om via targeting de doelgroep heel specifiek te benaderen. Alle interacties zijn door te meten en te optimaliseren op de meest effectieve media en targeting. Meer informatie en voorbeelden van cases zijn te vinden op tabvertising.com

 


Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht