Mollie en Hyvä kondigen strategisch partnerschap aan en lanceren Hyvä Commerce
Amsterdam – Mollie, een van de snelst groeiende financiële dienstverleners van Europa, en Hyvä, een pionier in front-end ontwikkeling voor e-commerce, kondigen vandaag hun strategische partnerschap aan. Met deze samenwerking lanceren zij Hyvä Commerce, een nieuwe product suite voor e-commerceplatform Magento.
De lancering van Hyvä Commerce zal veelvoorkomende problemen bij het bouwen van webshops via Magento aanpakken. Zo worden er moderne functies toegevoegd aan zowel de admin- als de webshopzijde, waarbij rekening wordt gehouden met de updates van het platform. Verder wordt in Hyvä Commerce de betaalsoftware van Mollie aangeboden als de standaard geïntegreerde oplossing, waardoor zowel bedrijven als winkelbezoekers profiteren van een optimale check-out ervaring.
De belangrijkste voordelen van dit partnerschap zijn:
- Naadloze integratie: Mollie wordt aangeboden als de standaard betaaloplossing, waardoor deze eenvoudig te integreren is met Hyvä ontwikkelde webwinkels.
- Diverse betaalopties: Klanten hebben toegang tot een breed scala aan betaalmethoden, zodat zij kunnen inspelen op verschillende klantvoorkeuren en daarmee de kans op verkoop vergroten.
- Verbeterde prestaties: De front-end technologie van Hyvä, in combinatie met de betrouwbare betalingsverwerking van Mollie, zorgen ervoor dat de webshops sneller laden en beter presteren.
- Groeicapaciteit: Bedrijven kunnen hun webshop moeiteloos opschalen en aanpassen aan de groeiende klantvraag zonder in te leveren op de kwaliteit.
- Gemoedsrust: Ondanks de vele onzekerheid over de toekomstige ondersteuning van Magento, zijn bedrijven nu zeker dat hun webshop zoweltoekomstbestendig als concurrerend is en blijft.
Willem Wigman, CEO en founder bij Hyvä: “Mollie en Hyvä vinden het allebei ontzettend belangrijk om bedrijven te laten groeien. Dat is dan ook de basis van dit partnership. Met de ondersteuning van Mollie kunnen we ons productaanbod, Hyvä Commerce, verder ontwikkelen. Dit zal de grootste pijnpunten van Magento-gebruikers wegnemen, hun kosten verlagen en omzet verhogen, en hun e-commerceplatforms concurrerend houden.”
Ken Serdons, CCO bij Mollie: “We werken nauw samen met de Magento-community en hebben de afgelopen vier jaar gezien welke positieve impact Hyvä maakt. Wij geloven dan ook in Hyvä’s visie voor de toekomst van het platform en zijn trots om deel uit te maken van de lancering van Hyvä Commerce!”
Begin 2025 wordt een bètaprogramma van Hyvä Commerce gelanceerd.
—
Noot voor de redactie
Over Hyvä
Hyvä, opgericht in 2020, is een front-end tool dat een alternatief biedt voor de basis webshop thema’s. Hyvä wordt gebruikt door ruim 4.200 webwinkels wereldwijd en wordt aanbevolen door meer dan 800 bureaus en systeemintegrators in meer dan 75 landen.
Hyvä vervangt de front-end door een modernere technologiestack die lijkt op bestaande Magento opties, maar waarmee gemakkelijker kan worden gewerkt omdat de complexiteit en legacycode zijn verwijderd. Hyvä verlaagt de ontwikkeltijd en total cost of ownership. Het verbetert ook de prestaties aanzienlijk, wat resulteert in een betere positie in zoekmachines, meer bezoekers, een hogere conversie en een hogere gemiddelde bestelwaarde.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.