Geplaatst door myBrand

myBrand Conclusion breidt dienstverlening uit met proof of value voor SAP Signavio

Propositie laat klanten op laagdrempelige manier kennismaken met business process management software

Geertruidenberg – SAP- en OutSystems-dienstverlener en -kennispartner myBrand Conclusion breidt haar dienstenaanbod uit met een volledig gestandaardiseerde proof of value-propositie rondom process intelligence software SAP Signavio. Met de software krijgen organisaties inzicht in hoe bedrijfsprocessen in SAP- en andere applicaties zich verhouden tot best practices in de markt of ideale systeeminrichtingen. Dit geeft ze de tools in handen om de juiste procesoptimalisaties door te voeren en zo sneller met de markt mee te bewegen of te innoveren. De proof of value stelt klanten van myBrand Conclusion in staat om tegen aantrekkelijke voorwaarden de volledige Signavio-suite aan oplossingen rondom procesmodellering, -analyse en -automatisering te gebruiken, alvorens ze besluiten er zelf in te investeren.
Versnelde conversie
Drie jaar geleden nam SAP, Signavio over. Sindsdien heeft myBrand Conclusion geïnvesteerd in het opdoen van kennis en kunde over de business process management software van SAP Signavio. Als preferred Signavio-supplier in Nederland, kan myBrand Conclusion haar klanten de volledige software voor twee tot zes maanden aanbieden. Bovendien ondersteunt het bedrijf bij het technisch en functioneel beheer en helpt het klanten op weg om de inzichten die de software oplevert in acties om te zetten. Zo zet myBrand Conclusion, Signavio onder andere in om SAP-projecten te versoepelen en te versnellen, maar ook om een solide basis weg te zetten voor optimalisatietrajecten in een bestaande omgeving.
Dennis Bruijns, operationeel directeur bij myBrand Conclusion: “Ik ben ontzettend trots dat we organisaties via ons proof of value-concept goed kunnen laten kennismaken met SAP Signavio. Wat ons betreft is de software een accelerator voor organisaties om wendbaar en flexibel te zijn. Het stelt organisaties in staat om nieuwe processen te simuleren, inzicht te krijgen in de efficiëntie en kosten van deze processen en ze sneller én beter te implementeren. Hierdoor hou je controle over de bedrijfsvoering nu en in de toekomst. Maar net zoals met iedere software, vraagt de aankoop om een investering. Hiertoe besluiten op basis van een korte kennismaking met demosystemen is lastig, omdat je geen compleet beeld krijgt van de volledige waarde van het systeem voor jouw bedrijfsprocessen. Daarom bieden we klanten graag een productief Signavio-systeem aan, waardoor je een stepping stone creëert om de omgeving na aanschaf makkelijk over te zetten. Onze Signavio-omgeving wordt bovendien door SAP onderhouden. Privacy en dataveiligheid zijn hierdoor goed geregeld. Ik kijk ernaar uit om SAP Signavio bij onze klanten van waarde te laten zijn.”
Hier lees je meer over de SAP Signavio propositie van myBrand Conclusion.