MyPeugeot-app maakt het dagelijks leven makkelijker

Amsterdam, 29 maart 2021 – In dit tijdperk van digitalisering en ‘the Internet of Things’ is de smartphone een onmisbaar accessoire geworden, ook in de autowereld. Om de best mogelijke gebruikerservaring te bieden en om zo goed mogelijk aan de verwachtingen van zijn klanten te voldoen, ontwikkelt PEUGEOT zijn nieuwe voertuigen op basis van digitale technologie en biedt het steeds meer innovatieve functies.
Dankzij de MyPeugeot smartphone-applicatie wordt de smartphone het eerste aanspreekpunt tussen de klant, het merk en zijn dealernetwerk. Een aantal praktische functies stelt klanten in staat om onder alle omstandigheden verbonden te blijven met hun voertuigen.
De gratis MyPeugeot-app is beschikbaar op iOS en Android en maakt het mogelijk om alle voertuiggerelateerde diensten vanuit dezelfde interface te beheren. Met een enkele klik geeft de applicatie alle rijstatistieken weer, heeft de gebruiker inzicht in de complete onderhoudshistorie of volledige voertuigdocumentatie, is het mogelijk om onderhoudsafspraken in te plannen en is het zelfs mogelijk om vooraf een reis voor te bereiden vanaf de smartphone.
MyPeugeot biedt ook specifieke diensten aan voor plug-in hybrides als de 3008 HYBrid en 508 HYbrid en volledig elektrische voertuigen, denk aan de e 208, e 2008, e Rifter, e Partner, e Expert en e Traveller.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.