Industry Wire

Geplaatst door Votecompany

Nederlanders gratis met helikopter naar Cannes Lions

Van 18 juni tot en met 22 juni vinden in Cannes weer de Cannes Lions plaats. Voor veel Nederlanders die werkzaam zijn in de marketing- en reclamebranche is het dé plek om te netwerken, inspiratie op te doen en welverdiende Awards in ontvangst te nemen. Tegelijkertijd is het ook genieten van de lifestyle met zon, zee en strand aan de Cote d’Azur. Vote Company, marktleider in het organiseren en groot maken van publieksverkiezingen, biedt nu de mogelijkheid om in stijl bij de Cannes Lions te arriveren: per helikopter.

Wilfred Romijn, co-founder van Vote Company, legt uit hoe dit bijzondere initiatief tot stand is gekomen: “Alles in Cannes straalt luxe uit, maar om vanaf Nice Airport naar Cannes te komen ben je normaal gesproken aangewezen op een uber, taxi, bus of huurauto. Dat kon beter vonden wij en dus bieden we Nederlandse bezoekers van de Cannes Lions nu de mogelijkheid aan om in stijl te arriveren: per helicopter. Het is ook meteen een knipoog naar het werk dat we dagelijks doen: we brengen verkiezingen naar een hoger niveau, leveren maatwerk, ontzorgen opdrachtgevers en voegen, net als bij de helicoptervluchten in Cannes, echt waarde toe.”

Vote Company werkt voor diverse opdrachtgevers uit de mediabranche zoals bijvoorbeeld De Persgroep en Vakmedianet. Bekende verkiezingen waarvoor het bedrijf verantwoordelijk is, zijn de AD Publieksprijs bij de Musical Awards, de Zoover Awards en de Dutch-IT Awards. Afgelopen jaar werd een Cross Media Award gewonnen voor de campagne rondom de Verkiezing van het Mooiste Natuurgebied. Deze verkiezing werd door Vote Company georganiseerd in opdracht van het Ministerie van Economische Zaken. Aanmelden voor de helicoptervluchten kan via http://www.votecompany.nl/heli.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht