Industry Wire

Geplaatst door AdWise

Nederlands bureau wint award bij Google in Dublin

Dublin –  Digital agency Adwise – Your Digital Brain heeft een prestigieuze Google Premier Partner award in ontvangst mogen nemen. Adwise heeft de eerste plaats in de categorie: Display Innovation behaald. De case is nu in de race voor de ‘Global Awards’ in New York op 28 september 2017.

De awards erkennen de prestaties van de beste digital marketingbureaus in Europa, het Midden-Oosten en Noord-Afrika (EMEA). In totaal hebben er 2.000 agencies ruim 5.000 cases ingestuurd, verdeeld over zes categorieën. De winnaars van deze categorieën zijn tijdens de prijsuitreiking in Dublin per categorie bekend gemaakt. Thijs Wolbers, Head of E-commerce bij Adwise reageert vol passie en enthousiasme: “We zijn super trots dat wij deze Award hebben gewonnen. Het is een Oscar binnen ons vakgebied!

Erkenning van innovatie door Google
De award werd behaald met een case voor Kees Smit Tuinmeubelen. Door slimme toepassingen binnen Display Advertising, behaalde Adwise indrukwekkende resultaten. “Bij een snel veranderende markt en toenemende concurrentie, zoek je een organisatie die slimme dingen doet, waarmee je onderscheidend blijft. Deze bekroning is een bevestiging van de prestaties van ons hele team én de kwalitatieve samenwerking met Adwise” (Mitchel Oude Nijhuis E-commerce & Marketing Director). De innovatieve technieken resulteerden in een case waar zelfs Google trots op is en intern bij Google als voorbeeld case wordt gebruikt.

De award-winnende case
Mensen zijn tegenwoordig op verschillende devices, locaties en tijden online actief. Adwise ontwikkelde een oplossing die zorgt voor het tonen van het juiste bericht, op het juiste moment. Deze oplossing samen met goede meetbaarheid, geeft accurate weergave van de resultaten. “Door deze aanpak zijn indrukwekkende resultaten gerealiseerd, die nu ook zijn erkend door Google” aldus Tom ter Horst, E-commerce Strategist bij Adwise.

Vijf nominaties, bewijs van impact voor opdrachtgevers
Adwise heeft meerdere cases ingediend, namelijk vijf in de totaal zes categorieën. Het feit dat álle cases een nominatie ontvingen (uit ruim 5.000 ingediende cases), betekent volgens Google dat Adwise duidelijk impact heeft voor haar opdrachtgevers. Adwise behoort door deze prestatie bij de top drie van de wereld. Op 28 september is Adwise in de race voor de nummer één positie tijdens de ‘Global Awards’ in New York.

Innovatieve cultuur & werkwijze als basis voor succes
Google was lovend over de omgeving die Adwise haar digital professionals biedt; een structuur en cultuur waarin medewerkers met ongelooflijk veel passie effectief samen werken aan de cases van opdrachtgevers, zonder belemmering van een logge structuur en conflicterende belangen en targets. Adwise zet multidisciplinair samenwerken voorop door van traditionele organisatiestructuur te transformeren naar een agile agency met multidisciplinaire en zelfmanagende squads als primaire dimensie. Om in de groeiende en complexer wordende digitale markt voorop te blijven, mogen mensen bij Adwise o.a. 10% van de tijd zelf besteden aan innovatie en toonaangevende experimenten.

Helene Ambiana, Head of Google Partners EMEA: “De winnaar van de Display Innovation Award is een organisatie die imaximaal is ingericht op het behalen van klantsucces. Dit heeft geleid tot excellente services en het maken van de juiste keuzes voor haar opdrachtgevers. De agency heeft innovatieve oplossingen laten zien in een complex digitaal landschap. Deze digitale campagnes resulteerden in indrukwekkende inzichten en resultaten, zowel online als offline“.

Over Google Premier Partner Awards
De Premier Partner badge van Google geeft aan dat een agency wordt erkend als een Google Partner. Deze status laat zien dat de organisatie kwalitatief goede resultaten behaalt voor de opdrachtgevers en dat zij meerdere gecertificeerde specialisten in dienst heeft. Om de best presterende Premier Partners te erkennen voor de indrukwekkende cases en resultaten heeft Google de Premier Partner Awards in het leven geroepen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht