Geplaatst door MindYourPass

Nederlandse wachtwoordformule van MindYourPass ontvangt Amerikaans Patent!

Het toegekende patent, nummer US11947658B2, erkent de innovatieve methode van MindYouPass voor het berekenen van veilige wachtwoorden. “Deze erkenning door het USPTO is een bevestiging van onze visie en harde werk,” zegt Merijn De Jonge, bedenker van de formule en CEO van MindYourPass. “Onze missie is altijd geweest om een veiliger internet te creëren door het elimineren van de zwakke schakels in wachtwoordbeveiliging. Met dit patent kunnen we onze technologie op grotere schaal aanbieden en gebruikers wereldwijd beschermen.”

MindYourPass onderscheidt zich van traditionele wachtwoordmanagers door het elimineren van de noodzaak van een centrale opslagplaats voor wachtwoorden. De gepatenteerde formule zorgt ervoor dat wachtwoorden dynamisch worden gegenereerd op het moment van inloggen. Hierdoor voldoen de wachtwoorden altijd aan alle veiligheidseisen en behoren statische wachtwoorden die gestolen kunnen worden tot het verleden. Dit biedt gebruikers en organisaties een ongeëvenaarde bescherming tegen hackers en datalekken.

De unieke technologie van MindYourPass is direct bruikbaar op elke website of online applicatie en helpt gebruikers en organisaties daarom veel sneller veiliger te worden dan alternatieve technologieën. Bovendien is de techniek naast wachtwoorden veel breder toepasbaar. Zo wordt hij bijvoorbeeld ook toegepast voor het beheren van Passkeys zonder deze ergens op te slaan.

Met de uitbreiding van het patent naar de Verenigde Staten, versterkt MindYourPass haar positie op de internationale markt en benadrukt het haar toewijding aan het bieden van geavanceerde beveiligingsoplossingen. Voor meer informatie over de technische documentatie en de onderbouwing van het patent, bezoek de officiële patentpagina (https://patents.google.com/patent/US11947658B2/en).

**Over MindYourPass**

MindYourPass is een vooruitstrevend cybersecurity bedrijf dat zich richt op het ontwikkelen van innovatieve wachtwoordbeheeroplossingen. Met een team van deskundigen op het gebied van beveiliging en encryptie, streeft MindYourPass ernaar om de manier waarop we denken over en omgaan met onze online beveiliging te veranderen.