Industry Wire

Geplaatst door MediaCT B.V.

Nederlandse webwinkels goed vertegenwoordigd in Las Vegas

LAS VEGAS, USA – Afgelopen nacht is het zevende Magento Imagine event in Las Vegas ten einde gekomen. Bezocht door duizenden (e)commerce professionals vanuit de hele wereld werd het event afgesloten met de uitreiking van een aantal mooie awards. Awards toegekend door een internationale vakjury waarmee webwinkels en ontwikkelbureaus vanuit de hele wereld gewaardeerd worden voor hun succesvolle resultaten, creativiteit of innovaties op het gebied van ecommerce.
Met 2 ontwikkelde webwinkels was MediaCT een van de enkele Nederlandse e-commerce ontwikkelbureau dat mocht strijden voor een prestigieuze internationale award.

De twee MediaCT-genomineerden

PhotoSpecialist, in Nederland bekend als Foto Konijnenberg, was genomineerd voor de “Great Explorer Award of International Expansion”. Afgelopen jaren breidde ze succesvol uit naar o.a. België, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje, Duitsland, Polen, Luxemburg en Oostenrijk.

Haarshop was genomineerd voor de “Best Use of Customer Insights Award”. Een belangrijk onderdeel van het houden van een succesvolle webwinkel, is het analyseren van het winkelgedrag van je bezoekers om zo de shop voor je bezoekers verder te verbeteren. Bij Haarshop snappen ze dit als geen ander.

“Ook dit jaar hadden we het voorrecht om af te reizen naar het Magento Imagine event in Las Vegas. Een uniek evenement waar een ongekend aantal (e)commerce professionals bij elkaar komen om vooruit te kijken en kennis met elkaar te delen over ons mooie vakgebied”, vertelt Tjitte Folkertsma, commercieel directeur van MediaCT. “Wederom ook nog eens samen met onze klanten kanshebbers voor een felbegeerde award. Dat we net buiten de prijzen vallen mag de pret zeker niet drukken. Ooit begonnen in Dokkum op zolder. Dat we internationaal wederom gezien worden is natuurlijk al fantastisch!

“Zowel Foto Konijnenberg als Haarshop wil ik hiermee bedanken voor wederom een mooi jaar in onze samenwerking. Verder ben ik natuurlijk apetrots op alle MediaCT-ers die er dagelijks alles aan doen om samen met onze klanten succesvolle webwinkels te ontwikkelen. Webwinkels ontwikkelen zien wij als pure topsport. Hard werken, leren van fouten, doorzetten maar bovenal ook heel veel plezier maken!”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht