Industry Wire

Geplaatst door Nedis

Nedis lanceert scan-to-order app voor kleine retailers

“In heel Europa is nog steeds een grote groep kleine retailers die met een blocnote door de hun winkel lopen en artikelnummers opschrijven van producten die ze willen herbestellen”, zegt Jaap Cuperes, e-commerce manager bij Nedis. Scan-to-order lost dit probleem op voor de meer dan 50.000 retailers en e-tailers uit het Nedis distributie netwerk.

Nedis is een van de marktleiders op het gebied van consumentenelektronica en -accessoires in Europa. Als groothandel beheert het 9 eigen merken en distribueert het meer dan 300 merken naar 50 landen.

Met de scan-to-order app kunnen retailers door de winkel lopen en producten scannen die ze willen bijbestellen. De bestellingen worden real-time in het winkelmandje op de webshop bijgehouden en de retailer kan de artikelen direct online afrekenen.

Volgens Cuperes is de app uniek voor deze doelgroep: “De app is niet direct voor ‘grote’ mass mechandisers bedoelt. Het verhaal zit het met name in de userstory. Tot nu toe heb ik alleen een bloemkweker gevonden die een soortgelijke app aanbiedt”.

De app biedt drie voordelen:

Gemak – vergeet notitieboekjes en start met scannen
Bespaar tijd – scan een artikel en reken het direct online af
Verklein foutmarge bestellingen – scan het artikel en check direct de productinformatie in de app

De app is uitsluitend beschikbaar voor retailers en e-tailers in het Nedis netwerk en verkrijgbaar in de AppStore en GooglePlay.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht