Neolane nu onderdeel van de Adobe Marketing Cloud als Adobe Campaign

msterdam, 17 september 2013 – Afgelopen twee maanden heeft Adobe hard gewerkt aan de integratie van de voormalige Neolane-organisatie, het product en het klantenbestand met de Adobe Digital Marketing-organisatie. Adobe introduceert nu officieel de zesde oplossing binnen de Adobe Marketing Cloud – Adobe Campaign.

Samen met de vijf overige Adobe Marketing Cloud-oplossingen, Analytics, Target, Social, Experience Manager en Media Optimizer, geeft Adobe Campaign opnieuw vorm aan marketing in een sterk gedigitaliseerde wereld. Adobe Campaign is een cross-channel campagnemanagement-oplossing die marketeers helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met hun klanten, het leveren van relevante aanbiedingen en boodschappen en het bewerkstelligen van uitstekende klantervaringenbelevingen door de intelligentie van een geïntegreerd klantprofiel te benutten. Dit alles binnen een open en flexibele architectuur.

Suresh Vittal, vice president of strategy voor Adobe Campaign, Digital Marketing bij Adobe, beschrijft de nieuwe branding en biedt een sneak preview van wat er de komende maanden gaat komen.  Zijn blog is te lezen op: http://blogs.adobe.com/digitalmarketing/?p=17857

Voor meer informatie: