Geplaatst door Pride PR

NETGEAR demonstreert nieuwe ‘power to connect’ producten op CES 2014

NETGEAR®, Inc., een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten aan consumenten, bedrijven en service providers levert, demonstreert nieuwe producten op de internationale CES® Trade Show 2014 in Las Vegas. De nieuwe producten van NETGEAR bieden de hoogst mogelijke WiFi-snelheden, zowel voor thuisgebruik als op kantoor. Alle CES-gerelateerde aankondigingen van NETGEAR zijn ook te volgen via: www.netgear.com/ces.

NETGEAR is dit jaar drievoudig winnaar binnen de CES Innovations Design and Engineering Awards competitie, die gesponsord wordt door de Consumer Electronics Association (CEA®). De NETGEAR producten die de hoogste onderscheiding ontvingen in de categorie ‘Home Networking’ zijn:

– Nighthawk™ AC1900 Smart WiFi Router (R7000)
– AC750 WiFi Range Extender (EX6100)
– AC1200 High Power WiFi Range Extender (EX6200)

De onderscheiden innovators worden op CES onder de aandacht gebracht in een speciale showcase in The Venetian®, Las Vegas.

“Het is een eer om onderscheiden te worden met CES Innovations Awards,” zegt Patrick Lo, CEO van NETGEAR. “Het motiveert ons om nóg innovatievere producten te ontwikkelen. Elk jaar leggen we de lat hoger om te zorgen dat we onze missie vervullen: de wereld aansluiten op het internet. Zonder een betrouwbaar, veilig en snel netwerk kun je de nieuwste mobiele telefoons en tablets niet optimaal benutten. Daarom laten we op CES producten zien die het bereik en de prestaties van het draadloze thuisnetwerk een enorme boost geven.”

Next-Gen WiFi en Home Networking
Op CES introduceert NETGEAR een nieuwe reeks van ruimtebesparende DOCSIS® 3.0 kabelmodem routers die sneller internet en een ultrasnelle WiFi-verbinding mogelijk maken door optimaal gebruik te maken van de kabelverbinding. De NETGEAR AC1750 WiFi Cable Modem Router (C6300) is een gateway die de allerhoogste kabelmodemsnelheden (tot maar liefst 680 Mbps**) combineert met Gigabit WiFi-snelheden tot wel 1750 Mbps*. Ontworpen voor de ‘connected home’ van nu met de alsmaar toenemende hoeveelheid mobiele apparaten, zorgt de AC1750 voor supersnelle HD-dekking door het hele huis. De NETGEAR N450 WiFi Cable Modem Router is een gateway die modemsnelheden tot 340Mbps haalt, gecombineerd met de hoogste 2.4GHz WiFi snelheden en prestaties tot wel 450 Mbps*.

Het gehele bericht is te lezen via: http://www.pridepr.nl/persbericht/?id=1060