Industry Wire

Geplaatst door New Brand Activators

New Brand Activators lijft Studio Boefkik in

New Brand Activators (New) zet een nieuwe koers in. Met een nieuwe positionering geeft New vorm aan de toekomst als all-in-one creative agency. Deze positionering vloeit voort uit de ontwikkeling die dit Brabantse bureau heeft doorgemaakt in de afgelopen jaren.Als onderdeel van die ontwikkeling heeft New nu Studio Boefkik binnengehaald. Dit culinaire creatieve duo pakt de gehele inboedel en neemt intrek in de productiestudio van New. 

Met ruim 50 professionals van strategie tot contentcreatie, belooft New van jouw merk een nog sterker merk te maken, dat aantrekkelijk is voor de juiste doelgroep, op de juiste plek en op het juiste moment.

Van rebel naar strategisch partner

Acht jaar geleden ontstond New vanuit de passie voor creatie en de droom om een eigen bureau te starten. “Ik had een mooie club creatieven bij elkaar”, aldus oprichter Niels Bek, “en daar zat echt potentie in.” Met de komst van operationeel directeur Hennie Bouwe, vijf jaar geleden, kon die ontwikkeling worden gerealiseerd. Processen werden geoptimaliseerd en het specialisme in de (food)retail nog verder versterkt. Dat resulteerde in een stevige groei. “We hebben dat gedaan over de as van merkactivatie” legt Hennie uit “en daarmee hebben we laten zien dat we thuis zijn in de (food)retailmarkt. Inmiddels zijn we zo gegroeid, in volume én in expertise, dat we vol overtuiging kunnen uitdragen dat we veel meer te bieden hebben dan activatie. We zijn een all-in-one creative agency. We hebben zoveel expertise in huis: strategie, concept, creatie, copy, dtp, fotografie, videografie, stylisten en zelfs foodexperts.” Tijd dus voor een nieuwe koers, met een nieuwe positionering waar Boefkik een belangrijk onderdeel van gaat vormen.

Creatieve bondgenoten

New gelooft in de kracht van verbinding tussen merk en doelgroep. Het bureau gelooft in samenwerken met de opdrachtgever om de merkdoelen te bereiken. Als creatieve bondgenoot zien ze zichzelf als het verlengstuk van de marketingafdeling. En in die rol, met een mix van kennis, creativiteit en vakmanschap, maken ze merken aantrekkelijk en relevant voor de doelgroep. “Wij willen graag service van A tot Z bieden, die voor de volle 100% klopt. Dat is wat opdrachtgevers van ons vragen en dat is precies waar wij het verschil kunnen maken.” legt Hennie uit.

Culinaire bondgenoten; Boefkik sluit zich bij New aan

Om boven op de trends te zitten, heb je voorproevers nodig. De kans om Boefkik in te lijven, was dus een no-brainer. Studio Boefkik bestaat uit Wouter Weststrate en Joost van Roosmalen. Met deze specialisten in food, haalt New een creatieve en inspirerende kracht in huis. Studio Boefkik wijst New de weg in het almaar veranderende foodlandschap. Daarmee heeft New nog meer expertise in huis aan de voorzijde van dat proces. New heeft een creatieve productiestudio van 1000 m2 waar Boefkik kan blijven doen waar ze goed in zijn: hun kennis en kunde over food en foodinspiratie omzetten in prachtig (bewegend) beeld.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht