Industry Wire

Geplaatst door NGDATA

NGDATA maakt met nieuwe Lily release slimmere customer experiences en diepgaandere inzichten mogelijk

NGDATA, het softwarebedrijf voor het beheer en optimaliseren van klantervaringen, introduceert nieuwe mogelijkheden in Lily™, het next-generation klantgegevensplatform. Marketeers krijgen nu nog meer mogelijkheden om relevante customer experiences te creëren, gebaseerd op diepere inzichten en contextinformatie rond individuen en de aan het individu gerelateerde groepen.

De nieuwste versie van Lily introduceert ‘Group DNA’. Dit staat marketeers toe om klanten te beschouwen op zowel een individueel- als op groepsniveau (bijvoorbeeld op gezin of bedrijfsstructuur). Group DNA faciliteert dat data en inzichten kunnen worden gegenereerd op verschillende niveaus, waardoor cliënten het aanmaken van Lily DNA kunnen uitbreiden naar aan het individu gerelateerde groepen. Op die manier kan een Lily-gebruiker klanten met elkaar verbinden bijvoorbeeld als zij lid zijn van hetzelfde gezin. Het Lily Group DNA neemt deze familiebanden in beschouwing zodat diepere en relevantere inzichten tot stand komen die leiden tot betere customer experiences, zowel op het niveau van het individu als op het niveau van de groep.

Met de toevoeging van OneAnalytics maakt Lily het daarnaast mogelijk om Lily DNA te bouwen en te raadplegen voor andere type entiteiten dan klanten. Deze verbetering staat de Lily gebruiker toe om de kracht en inzichten verkregen door middel van Lily Metrics, Customer DNA, ook toe te passen op andere entiteiten, zoals bijvoorbeeld campagnes, producten, aanbiedingen en meer. OneAnalytics biedt de Lily gebruiker de mogelijkheid om verschillende perspectieven afkomstig uit andere, gerelateerde entiteiten met elkaar te verbinden, waardoor potentieel nieuwe inzichten ontstaan. Daardoor krijgt een marketeer meer grip op het creëren van relevante customer experiences. Door OneAnalytics samen met Group DNA te gebruiken, reikt het real-time inzicht van Lily veel verder dan de klant alleen en worden marketeers geholpen om relaties te onderscheiden tussen klant en diens producten door de tijd heen.

“Wereldwijd vertrouwen onze klanten op Lily om connected experiences aan te bieden die de customer lifetime value verstevigen,” aldus Luc Burgelman, CEO van NGDATA. “Lily is een next-generation customer data platform dat het middelpunt vormt van de digitale transformatie van onze klanten. Daarom zijn we erop gebrand te investeren in het uitbreiden en versterken van de intelligentie die het platform aandrijft. Deze verbeteringen aan Lily geven juist die verfijning die uniek is voor de CDP-markt. We zijn trots op ons vermogen om onze klanten van accurate en relevante inzichten te voorzien, zodat zij op hun beurt uitzonderlijke customer experiences kunnen aanbieden.”

De nieuwe versie van Lily biedt daarnaast ook mogelijkheden die NGDATA in staat stellen om de groeiende klantportfolio nog beter te bedienen. Lily ondersteunt nu meerdere talen, zodat de Lily UI door verschillende gebruikers in hun eigen taal kan worden gebruikt. Deze verbeteringen brengen flexibiliteit naar multinationals die beschikken over werknemers die andere talen spreken.

Verder zijn de volgende nieuwe functies en mogelijkheden beschikbaar in Lily:

– Meerdere configuratie- en simulatieperspectieven staan teams toe om parallel te werken, nieuwe metrics te simuleren en het effect op verschillende modellen te vergelijken, zonder impact te hebben op elkaars werk. Na afdoende evaluatie kan de beste configuratie door midel van de import- en export-functionaliteit worden doorgevoerd.
– Verbeterde Cloudera en HortonWorks-ondersteuning maakt het mogelijk gebruikers te laten profiteren van de laatste nieuwe Cloudera- en HortonWorks features.
– Dankzij de Jupyter notebook-integratie kunnen data scientists makkelijker en sneller modellen en use cases testen, waardoor de kwaliteit van Lily metrics toeneemt en de snelheid van expression development wordt opgevoerd.
– Een nieuwe data mart feed om Lily DNA efficiënt en makkelijk te ontsluiten naar zakelijke gebruikers via standaard Business Intelligence tools (die Hive queries ondersteunen via ODBC-koppelingen). Deze feed ondersteunt data-extractie en –ingestie via Apache Parquet-bestanden, met gestandaardiseerde schema’s en scripts.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht