Industry Wire

Geplaatst door Innovam

Nieuw: Automotive Marketing Professionals

Innovam en DTC Media starten een nieuw label voor marketingtrainingen voor de automotive: Automotive Marketing Professionals. De twee specialisten in de automotive branche ontwikkelen samen (digital) marketingopleidingen voor iedereen die direct óf indirect betrokken is bij de (online) marketingwerkzaamheden van een merkdealer, universeel autobedrijf, schadeherstelbedrijf of andere automotive organisatie.

Autobedrijven worden steeds meer afhankelijk van online leadgeneratie. De website is niet alleen een visitekaartje, maar een serieuze leadgenerator. De rol van (online) marketing speelt daarom een steeds grotere rol in het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Kennis hiervan is niet alleen van belang voor de marketingafdeling, maar zeker ook voor sales, management en directie. Maar hoe pak je dit organisatie breed aan? En hoe bereik je de doelgroep zo vroeg mogelijk in de customer journey?

Automotive Marketing Professionals ontwikkelt drie verschillende trainingen die daar antwoord op geven. Zowel voor marketeers als voor verkopers, managers en directieleden.

Trainingen voor alle niveaus

De eerste is de Basic-training, gericht op startende online marketeers en verkopers die werkzaam (willen) zijn in de automotive sector. De tweede is de Advanced-training, voor de meer ervaren online marketeers en verkopers. De laatste is de Managing-training, bedoeld voor managers en directieleden. Deze wordt aangeboden onder de naam Managing Automotive Marketing Professionals.

Alle voorbeelden en cases die tijdens de trainingen gebruikt worden, komen rechtstreeks uit de praktijk én zijn 100% up-to-date.

De Basic-training gaat in juni van dit jaar van start. De Advanced- en Managing-training zijn nog in ontwikkeling, en komen later dit jaar beschikbaar. Meer informatie staat op de website: www.innovam.nl/amp.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht