Industry Wire

Geplaatst door Festina

Nieuw Management Creative Agency Festina

Jochem van Berne volgt oprichter en managing director Remy Harrewijn op als Managing Director van het creatieve bureau.

Jochem heeft hiervoor ervaring opgedaan bij bekende (digitale) bureaus zoals MediaMonks, Mangrove en Nomads. Hij was daar verantwoordelijk voor businessontwikkeling, account en strategie en operationeel management en werkte op accounts als Rolls-Royce, Heineken, Stayokay en Unilever.

Brigital
Het team van Festina is goed thuis in een oneindig aantal digitale en merkdisciplines, die samen alles bestrijken wat je maar kunt bedenken voor een digitale campagne of merk. Van prototyping tot illustratie en installatieontwerp. Het samenbrengen van merk en digitaal noemen zij “brigital”. Deze hybride aanpak is in de huidige tijdgeest essentieel. Zorgen dat een merk staat, opvalt zonder de business doelstellingen uit het oog te verliezen.

Fun-funk-funktionality
De mantra is simpel: fun – funk – funktionality. Het bureau neemt hun werk serieus, wil dat het raakt en een doel dient.

“Wij geloven dat design en technologie de sleutel is om interactie tussen merken en hun publiek te creëren. Merken moeten adapteren en raken, ze moeten zich continu aanpassen aan technologische ontwikkelingen die in een razend tempo elkaar opvolgen, aldus Jochem van Berne. We begrijpen de verschillende levenscycli die merken doormaken. Wij snappen de doelstellingen die bereikt moeten worden. Wij lopen niet over de geijkte paden, wij willen echt de dialoog veranderen.”

“We helpen merken te groeien en te veranderen door het merkdenken centraal te stellen in alles wat we doen, vervolgt Jochem van Berne. Denk aan ontwikkeling van creatieve interactieve concepten, design, tot het creëren van activitiecampagnes en merkboeken. Wij helpen het digitale ecosysteem van merken te creëren en verder door te ontwikkelen van strategie tot aan digital products. We zijn constant op zoek naar commerciële en esthetische verbeteringen. Oftewel: het nieuwe fullservice bureau.”

Chateau: creative powerhouse
Een voormalige machinefabriek tegenover de Kromhouthallen hebben ze omgebouwd tot Chateau. Een grote ruimte waar jonge, ambitieuze bedrijven zich gevestigd hebben. Chateau heet niet zomaar Chateau. Het is tevens de eerste wijnmakerij die wijn produceert in Amsterdam.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht