Industry Wire

Geplaatst door Artefact

Nieuwe benoemingen Artefact verantwoordelijk voor verdere (inter)nationale uitrol van Data & Consulting diensten

Met acht nieuwe benoemingen heeft Artefact de teams in de 26 kantoren wereldwijd versterkt. Ook Artefact Benelux breidt uit en heeft vier nieuwe talenten benoemd om de Data & Consulting diensten in de Benelux verder uit te rollen. Deze benoemingen weerspiegelen de ambitie van Artefact om de omzet in drie jaar te verdubbelen. Meer informatie over de ambities van Artefact is hier te vinden.

De nieuwe internationale benoemingen zijn:

Ricardo Catalano – Managing Director France / Artefact France

Ricardo was Managing Director van MEC Wavemaker, een mediabureau onderdeel van GroupM / WPP en International Sales Director van 1000mencis. Naast zijn expertise in media strategie heeft Ricardo solide ervaring in CRM en data marketing. Ricardo wordt Managing Director van Frankrijk.

Benjamin Hartmann – Group CFO

Benjamin begon zijn carrière in audit in 2004, eerst bij S&W Associés en vervolgens bij MAZARS. In 2010 begon hij als CFO bij het IT-consultingbedrijf OCTO Technology, waar hij de sterke ontwikkeling van het bedrijf in Frankrijk als ook op internationaal vlak ondersteunde. Benjamin wordt Chief Financial Officer van Artefact Group.

Judith Nissen – Global Head of Brand Marketing

Judith is benoemd als Global Head of Brand Marketing voor Artefact Group en is verantwoordelijk voor de internationale uitrol van het merk Artefact en alle (trade) marketingactiviteiten. Ze heeft 10 jaar ervaring in Brand Marketing, Communicatie en PR voor digitale/mediabureaus, waaronder Dentsu Aegis Network & iProspect in Nederland.

Arvand Modarresi – Partner Consulting & Data / Artefact Spain

Arvand wordt Partner Consulting Spain bij Artefact in Madrid. Hij is een internationale professional met 10 jaar ervaring in strategie- en management consulting in Europa, de VS en Zuid-Amerika. Hij heeft uitgebreide ervaring opgedaan bij Oliver Wyman en Google.

Juan Manuel Docampo Galan – Head of Data / Artefact Spain

Juan Manuel begint bij Artefact als Head of Data Spain in Madrid. Hij heeft meer dan 10 jaar ervaring in het toepassen van geavanceerde technologieën zoals Machine Learning en Big Data in verschillende sectoren. Hij helpt bedrijven hun sterke kanten te ontwikkelen en betere beslissingen te nemen door data om te zetten in strategische informatie.

Rahul Arya – Partner Strategy Consulting & Data / Artefact MENA

Rahul is een internationale professional met meer dan 15 jaar ervaring in strategie- en management consulting. Hij treedt toe tot Artefact als Partner en Head of Consulting voor de MENA regio in Dubai. Rahul werkte eerder in strategie & data consulting functies met McKinsey & Co. in Europa, General Electric in de VS en OSN in MENA.

Ashish Sidhra – Partner Consulting & Data / Artefact UK

Ashish begint bij Artefact als Partner Consulting UK in Londen. Hij is een internationale professional met meer dan 15 jaar ervaring in strategie- en management consulting. Hiervoor werkte Ashish met BearingPoint UK, O2 UK, Capgemini Consulting, Alcatel en Hutchison Telecom.

Artefact Benelux
Artefact is een technologie-gedreven marketingbureau dat zich kenmerkt door de langverwachte versmelting van marketing en engineering. Van consulting tot data, van AI tot creativiteit en alle vormen van activatie / performance marketing – Artefact Benelux biedt end-to-end solutions aan op het gebied van Marketing, Consulting en Technologies. Ook Artefact Benelux groeit snel. Om deze groei te stimuleren en de diverse teams te versterken is Artefact in staat geweest om mensen met veel expertise en ervaring aan zich te binden:

Josse Dorleijn: Head of Paid Media & New Business
Maurijn Gadellaa: Team Lead Data Science & Automation
Ron Szigetti: Display and Video Advertising Consultant
Nemanja Cvijanovic: Senior Data Scientist

Over Artefact I artefact.com

Artefact is een digitaal marketingbureau gebaseerd op de perfecte combinatie van marketeers en engineers. Het bureau werkt samen met de grootste internationale merken om de toekomst van klantervaring opnieuw te definiëren aan de hand van nieuwe technologieën. Het bedrijf heeft 26 kantoren verspreid over 17 landen, met meer dan 1000 werknemers die drie serviceaanbiedingen leveren: Data Consulting, Digital Marketing Expertise en Technology Development (Big Data en Artificial Intelligence). Artefact werd verkozen tot meest innovatieve bureau van 2017.

Meer dan 600 klanten, waaronder 100+ blue chip klanten zoals AccorHotels, Orange, Carrefour, Emirates, Deutsche Telekom en Monoprix, vertrouwen op de diepgaande marketingervaring van het bureau. Artefact, opgericht door drie alumni van de gerenommeerde Franse technische school Polytechnique, Vincent Luciani, Philippe Rolet en Guillaume de Roquemaurel, heeft sinds de oprichting in 2015 een stabiele groeisnelheid behouden en heeft zijn omzet in 2016 verdrievoudigd. Artefact is genoteerd op de Euronext Growth Paris Stock Exchange. Met zijn twee lokale merken metapeople in Duitsland en 4Ps Marketing in de UK, is Artefact een van de grootste onafhankelijke internationale bureaus geleid door media- en datadeskundigen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht