Industry Wire

Geplaatst door Data Meets Hospitality

Nieuwe grote namen bevestigd voor Data Meets Hospitality

Amsterdam, 17 april 2018 – Maandag 25 juni komen horecaondernemers op Data Meets Hospitality samen om op de hoogte te worden gebracht van de laatste trends in de horecatechnologie. Aan de lijst van sprekers zijn nu Floris van der Sman van Rabobank, Pieter Munten van Frites Atelier en een expert van Deliveroo toegevoegd. Op het evenement, georganiseerd door Lightspeed, POS-leverancier voor horeca en retail en ontwikkelaar van webwinkelsoftware, wordt er dieper ingegaan op de vraag hoe het slimme gebruik van data het reilen en zeilen van een horecaonderneming optimaliseert.

Data en horeca zijn een gouden combinatie: de service krijgt een boost, de winst wordt verhoogd en de gasten krijgen een betere ervaring. Aan de hand van leerzame keynotes en praktische sessies komen tijdens het event vier pijlers aan bod: klantdata, service, omzet en marketing. Vragen als: ‘Wat kan en mag je doen met de data van gasten?’, ‘Hoe perfectioneer je de service?’ en ‘Hoe gebruik je data om de omzet te laten groeien?’ worden beantwoord.

Bekende namen
Het programma van bekende sprekers wordt steeds completer. Naast Michiel van der Eerde (BAUT), Wim Ballieu (Balls & Glory), Dries Tack (Gault&Millau) en David Kijlstra (Zoku) zijn nu ook de volgende namen aan het programma toegevoegd:

  • Deliveroo
    Financial Times maakte onlangs bekend dat deze populaire maaltijdbezorgservice het snelst groeiende bedrijf van Europa is. Een expert van Deliveroo spreekt over de impact die de delivery services-trend heeft op de omzet van restaurants en wat er mogelijk is met de data die delivery services opleveren. Deliveroo zal ook aanwezig zijn met een stand.
  • Floris van der Sman – Rabobank
    Floris van der Sman is afgestudeerd gedragsbioloog en industrie analist binnen het Consumer Foods-team van RaboResearch Food & Agribusiness. Daar ligt zijn focus op consumentengedrag. De Rabobank doet veel onderzoek binnen de Europese foodservice-sector. Tijdens zijn sessie zal van der Sman inhoudelijke inzichten en trends op dit gebied delen aan de hand van sprekende voorbeelden.

POP-sessie: Frites Atelier
Restaurantgids Gault&Millau host tijdens Data Meets Hospitality haar POP-event. Met POP maakt Gault&Millau een selectie van populaire restaurants waar het concept en de beleving centraal staan. Tijdens dit event zal naast Dries Tack (Business Development Director bij Gault&Millau Belux) ook Pieter Munten, Managing Director van POP-restaurant Frites Atelier, spreken. Het zeer succesvolle concept van Frites Atelier is afkomstig van toprestaurateur en sterrenchef Sergio Herman. De eerste vestiging werd in 2016 geopend in Den Haag en al snel volgden er meer in Antwerpen, Utrecht en Arnhem. Munten zal tijdens de sessie dieper ingaan op de succesrol van data voor een organisatie.

Locatie en tickets

Het evenement vindt plaats op 25 juni van 09:30 uur tot 21:00 uur bij Bocadero, Rijnkaai 150 in Antwerpen. Tickets zijn te bestellen via: http://www.datameetshospitality.eu.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond