Industry Wire

Geplaatst door Mapp Digital

Nieuwe marktleider in Digital Marketing Technologie: Mapp Digital

AMSTERDAM, 14 september 2016 – Mapp Digital LLC (www.mapp.com) is de nieuwe naam van één van ’s werelds grootste onafhankelijke digital marketing technologie bedrijven. Het bedrijf is opgericht door en voor marketeers vanuit een samenvoeging van BlueHornet Networks en de digital marketing applications tak van Teradata Corporation.
Mapp’s awards winnende, klantgerichte dienstverlening, zorgt ervoor dat marketeers met hun messaging kunnen excelleren via e-mail, social, mobile push en web marketing en tegelijkertijd kunnen profiteren van het onderliggende data management platform.

“Mapp helpt marketeers bij het bepalen en bereiken van relevante, meetbare doelstellingen. Wij doen dit met speciaal hiervoor ontwikkelde, design-gedreven technologie en met de support van ons wereldwijde team in-house specialisten,” aldus Michael Biwer, CEO van Mapp Digital.

“We zijn al begonnen om onze technologie samen te voegen tot één gebruiksvriendelijk customer engagement platform dat onze B2B en B2C klanten in staat stelt hun klanten beter te leren kennen, vanaf het eerste contactmoment tot en met deelname in loyalty programma’s. Ook gaan we nieuwe functionaliteit lanceren waar onze klanten om vragen, zoals predictive analytics en strategic reporting.”

Terwijl Mapp de meest geavanceerde technologie gaat leveren, is complexiteit verminderen tevens een belangrijke missie. “Mapp is erop gericht om doelgerichte state of the art technologie te leveren via user interfaces die ingewikkelde dingen eenvoudig maken,” zegt Thomas Goldstein, SVP strategie. “Wij hebben succes als onze klanten succes hebben en wanneer zij kunnen focussen op wat voor hen belangrijk is.”

Over Mapp Digital
Mapp Digital LLC, is één van ’s werelds grootste onafhankelijke digital marketing organisaties, ontstaan uit een samenvoeging van BlueHornet Networks en de digital marketing applications tak van Teradata Corporation.
Mapp is door en voor marketeers ontwikkeld en biedt een breed scala aan gebruiksvriendelijke software en services waarbij de klant centraal staat, inclusief een geavanceerd data management platform, tools voor optimalisatie in e-mail, mobile, app, social en web marketing, campaign management en strategisch advies.

Het bedrijf heeft hoofdkantoren in San Diego en München en R&D, Sales en Customer Support in Londen, Parijs, Milaan, Madrid, Amsterdam, Eindhoven, Kopenhagen, Manilla, Tel Aviv,  Krakau, San Francisco en Raleigh N.C. Meer dan 3.000 bedrijven zijn klant, inclusief Bon Prix, Deutsche Telekom, KFC, Lloyds Banking Group, PepsiCo, Puma, Thomas Cook, TUIfly en Xerox.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht