Industry Wire

Geplaatst door Likefriends

Nieuwe strategische aanwinst Likefriends

Mitch Roedoe is als strateeg gestart bij Likefriends om het team en werk naar een hoger niveau te tillen. Deze strateeg in hart en nieren heeft ondertussen al menig internationaal (reclame-)bureau en merk voorzien van strategisch advies.

Zijn carrière begon bij een pionier in online advertising waar Roedoe, met de groeiende rol van digitaal, doorgegroeid is tot strateeg voor geïntegreerde communicatie. Hier ligt dan ook zijn kracht. In deze laatste functie heeft Mitch bij verschillende grote internationale en nationale bureaus (o.a. Fitzroy, Isobar, 72andSunny, etc.) gewerkt opmerken als Grolsch, PostNL, KPMG, Foot Locker en Opel. Ook heeft hij ervaring aan klantzijde opgedaan bij Nike en Bugaboo.

“Door zijn ervaring aan zowel bureau- als klantzijde weet Mitch hoe belangrijk een partnership tussen een bureau en merk is, en vooral hoe fijn het is om dit succesvol toe te passen, zegt Anouk Maanen (Managing Director Likefriends). Ook Likefriends benadrukt de noodzaak van goede samenwerkingen (o.a. aan de hand van de empathy loop) en levert daar bewijs voor door de langdurige samenwerkingen met bepaalde klanten. Mitch ziet duidelijk in dat Likefriends een ontwikkeling doormaakt in de breedte van dienstverlening, hij ziet zijn uitdaging dus ook daar liggen: om de kwaliteit in de breedte te waarborgen en verankeren in een duidelijk merkstrategie.”

“Ik word blij van werken voor internationale en nationale merken die een sterk onderscheidende merkstrategie hebben, vervolgt Mitch Roedoe. Gaan voor gezamenlijk succes. Zowel het opbouwen van een (nieuwe) strategie als het voortborduren op een goed strategisch plan, is wat dit werk zo mooi maakt. Mijn ultieme doel is dan ook altijd om samen met de klant een sterk en relevant merk te creëren. Iets wat ik bij Likefriends zeker ga doen!”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht