Geplaatst door Exact

Nominaties Exact Cloud Award 2016 van start

Delft – De nominaties voor de Exact Cloud Award 2016 zijn van start. De verkiezing voor accountants- en administratiekantoren die op vernieuwende wijze met klanten samenwerken, vindt dit jaar voor de vierde keer plaats. Via www.cloudaward.nl kunnen kantoren zichzelf tot 22 juli aanstaande nomineren. Ook ondernemers mogen hun accountants- of administratiekantoor voordragen voor een onderscheiding. De uitreiking van de Exact Cloud Award vindt plaats tijdens Exact Live ‘16 op 9 november 2016 in de Jaarbeurs in Utrecht.

Nieuw dit jaar is dat er naast de Exact Cloud Award voor het beste accountants- of administratiekantoor, twee extra awards worden uitgereikt; namelijk een award voor Innovatie en een award voor Samenwerking. De jury kiest deze winnaars uit de binnengekomen inzendingen. Martin van Vliet, juryvoorzitter van Exact: “Innovatie en samenwerking zijn essentiële factoren voor accountants- en administratiekantoren die succes willen boeken in het digitale tijdperk. Vandaar dat we dit jaar deze twee extra awards te vergeven hebben.”

Praktisch verloop
Accountants- en administratiekantoren – groot en klein – maken kans op de Exact Cloud Award. De jury selecteert 15 kantoren uit de inzendingen waar het publiek op kan stemmen. Hiervan mogen 6 genomineerden met de meeste publieksstemmen én een goede score op de vragenlijst, zichzelf via Skype aan de vakjury presenteren. De jury kiest de winnaars en maakt ze bekend tijdens Exact Live ’16.

De prijzen
De winnaar van de Exact Cloud Award mag zich een jaar lang Exact Cloud Administratiekantoor óf Exact Cloud Accountant van het jaar noemen. Daarnaast mag de winnaar onder begeleiding een vliegtuig besturen én achter het stuur kruipen van een Ferrari. Exact brengt de award-winnaars een jaar lang onder de aandacht via marketinguitingen.

Sandra Lof, partner bij Crowe Horwath Foederer won de Exact Cloud Award in 2015 vanwege de manier waarop het kantoor consultancy en IT samenvoegt in de cloud als onderdeel van een klantvriendelijke en toekomstbestendige strategie. “De onderscheiding heeft ons erkenning en herkenning gebracht als kantoor dat de cloud inzet voor het nog beter ondersteunen van onze klanten”, aldus Sandra Lof.

Alles over de Exact Cloud Award is te vinden op www.cloudaward.nl