Geplaatst door Vodafone

Non-stop gratis extra’s voor Vodafone klanten met een Ziggo abonnement

Dubbele data, een extra TV-pakket (sport, kids of films & series, inclusief het beste van HBO) naar keuze en het beveiligingspakket Safe Online XL. Klanten met een Vodafone abonnement én een Ziggo pakket met Internet en Digitale TV plukken als eerste de vruchten van de samenwerking tussen beide bedrijven.
Non-stop
Vanaf 3 april ontvangen klanten, die zowel een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone hebben als een geselecteerd abonnement voor internet en digitale televisie van Ziggo, automatisch deze gratis extra’s. Klanten hoeven niets te doen om in aanmerking te komen voor de extra’s, die bovendien non-stop, en dus blijvend, zijn.
Meer informatie over deze actie is terug te vinden op www.vodafone.nl/non-stop. Klanten die voor dit aanbod in aanmerking komen, worden hierover de komende maand persoonlijk geïnformeerd.
Gezamenlijk aanbod
Vooralsnog blijven de producten en diensten van Vodafone en Ziggo naast elkaar bestaan en daarmee beide merken ook. Marcel de Groot, Directeur Consumentenmarkt: “Er wordt hard gewerkt aan nieuwe producten en diensten, zodat klanten optimaal gebruik kunnen maken van wat Vodafone en Ziggo te bieden hebben. Denk aan het beste netwerk en het breedste aanbod aan entertainment. Dit non-stop aanbod is hierin een fantastische eerste stap.”