Industry Wire

Geplaatst door Kirkman

Nu verkrijgbaar: De CX Travel Guide – Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience

Baarn, 12 februari 2020. Vanaf vandaag is het boek De CX Travel Guide – Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience, verkrijgbaar. Het boek is geschreven door customer experience (CX) experts Nienke Bloem, Evelien van Damme en Karolien van der Ouderaa. Achttien CX-managers van organisaties als AFAS, KPN en Tony’s Chocolonely vertellen over hun ervaringen en geven je tips en tricks. Dit boek is jouw reisgids naar een eigen en consistente klantbeleving van jouw organisatie.

Een goede klantbeleving loont
Het vakgebied CX heeft in korte tijd een enorme vlucht genomen. Steeds meer organisaties stellen prioriteit bij het goed organiseren van hun klantbeleving. Logisch, want uit onderzoek blijkt dat vier op de vijf consumenten bereid zijn meer te betalen voor een product of dienst als er sprake is van een goede klantbeleving (Capgemini, 2017). Forbes (2019) verwacht zelfs dat dit jaar klantbeleving de belangrijkste reden is waarom de klant voor een bepaalde organisatie of product kiest. Aan de slag dus met CX om de harten van jouw klanten te veroveren!

Op reis
De CX Travel Guide helpt organisaties op weg. In het boek ga je aan de slag met CX door te starten met denken, delen of doen. Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over CX? Na het lezen van dit boek is jouw rugzak gevuld met kennis en adviezen van achttien CX-managers. Ze helpen je valkuilen te vermijden en leren hoe je er lol in houdt. Observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat de bestemming is en kies het bijbehorende pad. Met een volle rugzak ga je op reis in de CX-wereld!

Rien, Aegon: ‘Ook in een bedrijf waar wereldwijd 25.000 mensen werken kun je een sfeer of cultuur creëren waar klanten zich net zo thuis voelen als ze dat in hun favoriete café doen.’

De CX Travel Guide is er niet alleen voor CX-managers en CX-experts. Ook commercieel- en marketingdirecteuren kunnen deze gids goed gebruiken, net zoals collega’s op de financiële en juridische afdeling. CX is namelijk een organisatiebreed thema en hoe meer mensen nieuwsgierig en enthousiast over CX raken, hoe beter.

Vanaf vandaag is het boek De CX Travel Guide voor €32,95 verkrijgbaar bij o.a.managementboek.nl. Met dit boek hopen de auteurs een steentje bij te dragen aan de ontwikkeling van het vakgebied CX en het naar een hoger niveau te tillen.

EINDE BERICHT

Over Kirkman Company
Kirkman Company transformeert organisaties
Wij zorgen voor succesvolle transformaties van publieke en private organisaties. Op weg naar 100% relevantie voor alle stakeholders: klanten, medewerkers, partners, milieu, maatschappij en aandeelhouders. Of het nu gaat om de uitdagingen van vandaag of de kansen van morgen, binnen een afdeling of voor de organisatie als geheel. Omdat het altijd beter kan of omdat het soms écht anders moet.

Wij zijn B Corp gecertificeerd. Het helpt ons in onze eigen relevantie en is een inspiratie voor de organisaties die we transformeren. We maken hiermee deel uit van een internationaal netwerk van organisaties die naast winst ook een hoge standaard voor sociale en ecologische impact, verantwoording en transparantie nastreven.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht