Geplaatst door Objective Partners

Objective Partners Ontvangt Participatie van The Hatch Firm

Objective Partners kondigt vandaag een participatie van The Hatch Firm aan, die hun groeiende ambities zal helpen realiseren. Objective Partners is een snelgroeiend marketing analytics bedrijf gevestigd in Amsterdam. Hun software-oplossing heeft sinds hun oprichting in 2014 grote spelers in meerdere markten in staat gesteld hun media investeringen te optimaliseren. Dit jaar, na hun benoeming tot Europees analytics partner van Deutsche Telekom, zal Objective Partners verder gaan met hun internationale uitbreiding. De kapitaalinjectie van The Hatch Firm zal hen in deze ambitie met het versnellen van internationale groei en productontwikkeling steunen.
André Merkus, oprichter van Objective Partners: “onze unieke expertise en persoonlijke aanpak hebben ons binnen een groot aantal branches in Nederland bijzonder succesvol gemaakt. Wij kijken er nu naar uit onze internationale activiteiten uit te breiden om meer bedrijven in Europa in staat te stellen hun media budget te optimaliseren en meer rendement uit hun marketing investeringen te halen.”
Rudy de Back, partner van The Hatch Firm, zegt: “Objective Partners creëert constant waarde voor hun indrukwekkende clientèle. Het econometrie-DNA van het bedrijf vormt de basis voor een feitelijke, objectieve mening met betrekking tot het optimaliseren van media budgets. Met hun sterke product en ambitieuze oprichters heeft Objective Partners het potentieel uit te groeien tot een van de belangrijkste marketing analytics bedrijven van Europa. Wij zijn er trots op aandeelhouder van Objective Partners te zijn en bij te mogen dragen aan de groei van dit bedrijf.”

Over Objective Partners
Objective Partners ontwerpt software voor het meten en voorspellen van marketing performance, met als doel investeringen over meerdere kanalen te optimaliseren. Met deze software verkrijgen klanten gedetailleerde inzichten in online en offline customer journeys op basis van multi-touch attributie, en kunnen zij de optimale verdeling van een gegeven budget bepalen.
www.objectivepartners.com

Over The Hatch Firm
The Hatch Firm is een venture capital fonds met een focus op early-stage tech bedrijven. Het is een fonds van ondernemers voor ondernemers. Ze investeren geld, tijd, expertise en hun netwerk in gedreven ondernemers met een uniek, schaalbaar product en een reccuring revenue model. Het streven is om gezamenlijk de groei te versnellen.