Industry Wire

Geplaatst door Ogilvy Social.Lab

Ogilvy Social.Lab, het eerste Belgische agentschap dat gebruikmaakt van het « TikTok Academy »-opleidingsprogramma

TikTok is, met meer dan 100 miljoen maandelijkse gebruikers in Europa, hét platform voor adverteerders. Om hun klanten te kunnen begeleiden zoals het hoort, hebben 20 media-experten van Ogilvy Social.Lab de verschillende onderdelen van het TikTok Academy-trainingsprogramma met succes afgerond. Daarmee is Ogilvy Social.Lab het eerste Belgische agentschap dat van het programma gebruikmaakt.

Brussel, 23 april 2021 – Het is vandaag gebruikelijk dat online platformen opleidingsprogramma’s aanbieden. Ze zijn bedoeld voor communicatiespecialisten en zorgen ervoor dat die specialisten de unieke advertentieoplossingen van de platformen perfect kennen en beheren.

Bij Ogilvy Social.Lab Brussel namen niet minder dan 20 media-experten, van Social Media Campaign Manager tot Paid Media Director, deel aan de opleiding. En ze doorstonden de TikTok Academy-test met glans! Ogilvy Social.Lab is daarmee het eerste agentschap in België dat het « TikTok Academy »-opleidingsprogramma heeft gevolgd.

Ogilvy Social.Lab heeft ondertussen al een aantal klanten overtuigd om TikTok in hun mediamix op te nemen. Ogilvy Social.Lab is trouwens het eerste agentschap dat een betaalde campagne op het platform heeft gelanceerd. Niet alleen in België voor een van zijn klanten in de schoonheidssector, maar ook op Europees niveau voor een klant actief in de modewereld. En vermits Ogilvy Social.Lab nu over een heel TikTok-team beschikt, zullen de volgende campagnes niet lang op zich laten wachten!

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht