Omnichannel-marketing-aanbieder optivo® betreedt Nederlandse markt

Amsterdam, 24 september 2014 – optivo®, leverancier van een innovatief softwareplatform voor email- en omnichannel-marketing en dochteronderneming van Deutsche Post DHL, betreedt de Nederlandse markt. Ben van der Laan, aangesteld als Country Manager Nederland, zal vorm gaan geven aan de groeistrategie van het bedrijf.
Het bedrijf werd dertien jaar geleden opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot één van de marktleiders in email- en omnichannel-marketing.Samen met klanten ontwikkelt optivo omzetverhogende campagnes op basis van het krachtige, betrouwbare en veilige platform. Dit omnichannel platform (dat e-mail, mobiel, web, social, fax en print ondersteunt) stelt bedrijven in staat volledig grip te houden op hun emailmarketing, ook bij zeer grote volumes, diverse content en over verschillende kanalen, dankzij diepgaande integratie en hoge doorvoersnelheden. Sinds juni 2013 is optivo onderdeel van Deutsche Post DHL.
Benoeming Country Manager
Ben van der Laan is bij optivo aangesteld als Country Manager Nederland. Van der Laan is afkomstig van HGH Business Consultancy, waar hij verantwoordelijk was voor klantconsultancy en business development. Daarvoor werkte hij als managing director bij email-serviceprovider Zoomio, dat hij in 2006 naar Nederland haalde.
“optivo heeft een ijzersterk product- en serviceaanbod en een indrukwekkende klantenset; in Duitsland, maar ook hier in Nederland”, aldus Ben van der Laan. “Ik kijk ernaar uit om, samen met het team, het Nederlandse bedrijfsleven met optivo te laten kennismaken. optivo richt zich met name op grote en middelgrote webshops, uitgevers en bedrijven in de reiswereld. Maar alle bedrijven die zoeken naar een oplossing die ze altijd de juiste data, de juiste content en het juiste kanaal laat kiezen, kunnen we met het optivo platform perfect ondersteunen.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.