Geplaatst door SOOOH

Ondernemers regelen online buitenreclame voortaan eenvoudig zelf

EINDHOVEN – Ondernemers konden al zelf reclamecampagnes runnen op Facebook en bij Google. SOOOH biedt ondernemers nu vergelijkbare vrijheid bij online buitenreclame. Het mkb kan voortaan rechtstreeks digitale outdoor advertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen.

Buitenreclame was nog nooit zo simpel en betaalbaar, zegt Inge Vos, medeontwikkelaar van de SOOOH-applicatie. “Ondernemers kunnen nu via het portal www.suurlandonline.nl rechtstreeks hun digitale outdoor reclame regelen, en dat tegen veel aantrekkelijkere tarieven. Wij verwachten dan ook dat dit een gamechanger wordt binnen digital out-of-home advertising.”

Via het gebruikersvriendelijke CMS ‘SmartLoop’, met een voor iedereen te begrijpen advertentie editor, kunnen gebruikers eenvoudig zelf hun advertenties opmaken. Publiceren is mogelijk op de lokale digitale informatiezuilen van SOOOH.

SOOOH heeft op dit moment ongeveer 200 van die systemen met LED-schermen in zo’n 45 Nederlandse gemeenten en er wordt stevig aan de weg getimmerd om dat aantal uit te breiden. “We verwachten dat dit innovatieve platform daarbij een belangrijke rol zal spelen”, aldus directeur Theo Verhallen.

SOOOH (Suurland Outdoor) beschikt over ruim 30 jaar ervaring in outdoor reclame en is vooral bekend van de plattegrondkasten. 7 jaar geleden heeft het bedrijf uit Eindhoven met succes zijn focus verlegd naar digitale out-of-home communicatie.