Industry Wire

Geplaatst door Mobile Marketing Nederland

Onderzoek naar gebruik mobile marketing bij top-500 Nederlandse adverteerders

Adverteerders hebben antwoord gegeven op de vraag welke doelstellingen zij met mobile marketing willen bereiken, welke sterke punten daar voor kunnen zorgen en hoe de budgetten voor mobile marketing gaan veranderen. Daarnaast is er ook aandacht besteed aan de obstakels die een rol spelen bij bedrijven die geen mobile marketing (gaan) inzetten. De onderzoeksresultaten zijn weergegeven in een infographic.

Namens Richard Otto van Mobile Marketing Nederland heeft Ronald Buts door middel van een online enquête het onderzoek uitgevoerd. Diverse marketing- en brandmanagers van 83 bedrijven hebben aan het onderzoek meegewerkt. De resultaten staan daarnaast kort beschreven in de Mobile Marketing Monitor 2012.

Mobile Marketing Nederland. is breed actief in de Mobile Marketing & – Advertising branche en biedt oa Workshops, Mobile Marketing Advies, PR ondersteuning voor mobiele projecten en evenementen en doet onderzoek naar Mobile Marketing.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht