Industry Wire

Geplaatst door Jelba

Online B2B specialist Jelba opent eigen kantoor in België

Binnen de B2B markten Industrie, Bouw en Logistiek is Jelba niet meer weg te denken uit het online landschap.

Ruim 2,5 jaar geleden starten Arwen Obermeyer en Bart Strijker het verfrissende businessmodel in de wereld van Online Marketing, waarbij het fenomeen “uurtje factuurtje” plaats heeft gemaakt voor “afrekenen op resultaat”.

Uit de traffic en leads uit België in combinatie met de toenemende vraag van Belgische B2B bedrijven bleek dat het bedrijfsleven in België ook klaar is voor de volgende Online stap. De behoefte aan een B2B Online Marketing afdeling bleek even groot. Om die reden is het 1e Jelba kantoor in België een feit.

“Vrij snel constateerden wij dat veel aanvragen en transacties van professionele inkopers uit België kwamen. Ruim 1,5 jaar geleden zijn wij hier dan ook direct op ingesprongen door het werven van Belgisch talent. Inmiddels hebben wij meerdere klanten in België en gaan onze vaste Vlaamse medewerkers nu vanuit ons kantoor in België de klanten bedienen”, aldus Bart Strijker

Jeroen Smolders en Niels Theunissen, beiden onderdeel van de vaste kern van Jelba, gaan het kantoor in België runnen en verder uitbouwen volgens de Jelba principes voor online marketing en development in de B2B.

Jeroen Smolders en Niels Theunissen, “Wij zien dagelijks alle data op onze schermen en bouwen en optimaliseren de online business voor onze klanten gestructureerd verder uit. Wij hebben inmiddels bekendheid in de B2B markten via onze bestaande klanten. Wij zijn klaar voor de volgende stap en zien de toekomst met veel vertrouwen tegemoet. Aan uurtje factuurtje hebben ze ook een hekel in België dus dat past goed”.

“Ons businessmodel voelde vanaf de eerste dag voor ons als vanzelfsprekend. Nu terugkijkend was dit een schot in de roos. Onze duidelijke focus op de B2B markt is een belangrijke USP; wij kennen de producten van onze klant, wij begrijpen de dynamiek van de markt en kennen alle stakeholders. Veel Nederlandse klanten bedienen de Belgische markt. Maar er zijn veel Belgische fabrikanten met de meest geweldige producten die ook nationaal en internationaal willen groeien. Wij kunnen onze ervaring in België, maar ook in de omringende landen op deze manier voor hen inzetten. Zodat zij hun ambities kunnen waarmaken. Daar helpen wij ze bij als collega’s”, aldus Arwen Obermeyer.

Over Jelba

Bedrijven weten dat er online kansen voor hun bedrijf zijn, ze weten dat 98% van de professionele inkopers online zoekt. Ze willen meer omzet uit nieuwe- en bestaande klanten door online acties. Als specialist in B2B leadgeneratie en B2B e-commerce binnen de bouw, industrie, transport en logistiek weet Jelba als geen ander dat het opzetten en up-to-date houden van een website of webshop een enorme uitdaging is. Jelba formuleert een digitale groeistrategie, bouwt de website of shop en runt vervolgens de complete Online effort door effectieve online marketing.

Alle B2B internet experts bij Jelba fungeren als de online marketingafdeling voor de klant. Het zijn collega’s. Zo acteren zij ook. Klanten van Jelba krijgen hun eigen online marketingafdeling voor minder dan de prijs van 1 FTE. Afrekenen gaat niet op uur-basis maar op resultaat. Het enige wat telt.

Bekende namen uit de industrie, bouw en logistiek zoals Tricorp, Dormer Pramet, Leering Hengelo, ProFit Gatzagen, Van Hooff Intern Transport, SlijpExpert, BOSO, Industriële Aanhangers en vele anderen maken onderdeel uit van de klanten van Jelba.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht