Industry Wire

Geplaatst door Triumph

Ontdek Triumph met een volledig vernieuwde look en feel

Amsterdam, oktober 2022 – Triumph heeft, als onderdeel van haar geëvolueerde visuele identiteit, een geheel nieuwe website gelanceerd.
Voor AW22 lanceerde het merk haar volledige collectie onder de seizoenscampagne: #ItsPersonal. Deze campagne is gebaseerd op alle vrouwen overal, want geen lichaam of mens is hetzelfde. Dat alle lichamen en wensen uniek zijn, mag gevierd worden en dit wordt nu ook doorvertaald naar de website van Triumph.

Deze filosofie is nu meer dan ooit van toepassing en door Triumph doorgevoerd in alle aspecten en activiteiten van het merk. Elk visueel touchpoint is vernieuwd; van de campagnebeelden tot het productontwerp en de website. De nieuwe website is veel meer dan een commerciële ruimte. Het is een showcase voor het merk Triumph; een bestemming, een online ruimte waar inhoud en community samensmelten, met echte innovatieve en unieke functionaliteiten.
Het #ItsPersonal-thema biedt een gebruiksvriendelijkere klantervaring en is geïntegreerd in elk aspect van het herontwerp van de website.

My Size
Triumph heeft een tool ontwikkeld waarmee de manier waarop vrouwen winkelen voor beha’s voor altijd zal veranderen: de lancering van My Size – een AI-aangedreven tool die de perfecte bh-maat voor vrouwen bepaalt vanuit het comfort van hun huis.
Met behulp van de camera op hun smartphone kunnen klanten online hun perfecte pasvorm bepalen. Deze nieuwe technologie biedt een nauwkeurige virtuele ervaring, waardoor vrouwen als nooit tevoren en met vertrouwen online een beha kunnen kopen.

Bovendien zal de individuele keuze aan klanten teruggegeven worden, aangezien Triumph vrouwen de vrijheid geeft om te kiezen hoe ze winkelen, verschillende productweergaven en diverse modelvoorstellingen die zijn afgestemd op het individu.

My Triumph
De nieuwe website is gericht op het bieden van meer toegevoegde waarde aan alle klanten. Het is een vervolg op de recente herlancering van het MyTriumph-lidmaatschapsprogramma, waaraan nog meer ledenvoordelen zijn toegevoegd: van unieke beloningen en privileges tot exclusieve toegang tot productlanceringen en merkevenementen.

A personal touch
Het platform host de nieuwste campagne voor Triumph’s belangrijkste seizoenslancering Flex Smart – een product dat een fysieke manifestatie is van Triumph’s #ItsPersonal-campagne: ontworpen om zich aan te passen en te buigen in harmonie met het lichaam van de individu.

#ItsPersonal is doorgevoerd in elk afzonderlijk element van het herontwerp van de website en alle visuele touchpoints van het merk, zodat de individualiteit en persoonlijke keuzes van de klanten centraal komen te staan.

Triumph Website Experience

Triumph has been crafting lingerie for over 130 years, ensuring women look and feel their best. Since 1886 Triumph has understood that with perfectly fitting lingerie comes the feeling of true support, empowering women every day, all over the world. Triumph is one of the world’s largest intimate apparel companies. It enjoys a presence in over 120 countries with the core brands Triumph® and sloggi®. Globally, the company serves 40,000 wholesale customers and sells its products in 4,050 controlled points of sale as well as via several own online shops. The Triumph Group is a member of the Business Social Compliance Initiative (BSCI).

#TogetherWeTriumph
www.triumph.com

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht