Opening nieuw verkoopkantoor Drogisterij.net

De Nederlandse internetdrogist Drogisterij.net heeft zijn nieuwe verkoopkantoor aan de Watertorenweg te Rotterdam in gebruik genomen. Hiermee is de totale bedrijfsoppervlakte toegenomen tot ruim 2.500m2

Volgens Jaap Santifort, directeur van Drogisterij.net BV, is deze uitbreiding het gevolg van de aanhoudende groei. “Het bedrijf is constant in beweging. Dit najaar zijn er al meer dan 10 nieuwe medewerkers aangenomen waaronder 4 commercieel managers en een logistiek manager. Dit alles om de ambitieuze doelstellingen te realiseren. Drogisterij.net bezet de 73e plaats in de Twinkel top 100 van grootste webwinkels.

Rotterdam is centraal gelegen en daardoor een mooie uitvalsbasis. Ook de kortste afstand tot de Erasmusuniversiteit biedt mogelijkheden om meer talent binnen te halen. De huidige locatie Stellendam blijft in gebruik. De opening van het nieuwe pand ging vrij geruisloos omdat het momenteel razend druk is met de bestellingen voor sinterklaas en kerst. “Het is nu alle hens aan dek” aldus Jaap Santifort.