Industry Wire

Geplaatst door Scooperz

OPPO legt social activiteiten neer bij Scooperz

BREDA – Het social media bureau gaat de Nederlandse tak van het smartphonemerk OPPO ondersteunen met contentcreatie voor Facebook en Instagram. OPPO schreef in mei een pitch uit, waar na twee ronden Scooperz als partij uit gekozen is.

Over OPPO

OPPO is een wereldwijd toonaangevend smartphonemerk dat producten biedt vol innovatieve technologie. Sinds de lancering van OPPO’s eerste smartphone in 2008 heeft het bedrijf onophoudelijk gewerkt aan technologische doorbraken zonder afbreuk te doen aan esthetiek.

Het bedrijf heeft onlangs de langverwachte Reno-serie gelanceerd, een unieke smartphone lijn met geavanceerde technologie om de creatieve verbeelding van consumenten te prikkelen.

Julia Verwijs, Digital Manager bij OPPO over de samenwerking met Scooperz:

“Scooperz heeft ons van hun creativiteit en enthousiasme weten te overtuigen tijdens de pitch. We zijn heel enthousiast om samen het verhaal van OPPO uit te dragen op social media middels verrassende en vooral leuke content.”

Esther Goos, CEO Scooperz:
“Werken voor zo’n groot global merk voelt als een droom die uitkomt. We zijn heel trots om samen met Oppo een nieuwe love brand te creëren op social. ”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht