Industry Wire

Geplaatst door LBi Lost Boys

Oproep aan alle creatieven – met Sikkens maak je kans op een tribuneplaats van de Italiaanse Grand Prix!

In de nieuwe Facebook competition: THE SLIKKEST RIDE maak je kans op twee tickets
voor de F1 op het circuit van Monza.

Haalt ons design Monza? Dat is de vraag die automotive-liefhebbers zichzelf de komende
weken zullen stellen als ze twee tickets voor de Italiaanse Grand Prix proberen te winnen.
Deze felbegeerde plaatsen worden aangeboden door Sikkens, het premium merk van
AkzoNobel Car Refinishes. Sikkens is ook de officiële leverancier van verf aan het
Vodafone McLaren Mercedes Formula 1 team.

Op 26 augustus zal niemand minder dan de voormalige wereldkampioen en Vodafone
McLaren Mercedes F1 coureur, Louis Hamilton beslissen wie de ‘SLIKKEST RIDE’ heeft
ingestuurd en in september mag gaan kijken hoe hij Louis op het circuit van Monza zijn
rondjes draait.

Om kans te maken op deze fantastische prijs, moeten deelnemers hun favoriete
vervoermiddel voorzien van een ‘complete makeover’ die past bij de stijl van een Formule 1
deelnemer. Bij de ‘SLIKKEST RIDE’ draait alles om het design. Het voertuig moet er net zo
schitterend en uniek uitzien als de McLaren MP4-26 race-auto. Door foto’s van hun ontwerp
op te hangen aan de Sikkens Facebook muur (www.facebook.com/sikkenscr), maken teams
kans op twee vliegtickets, hotelaccomodatie en twee Grandstand tickets voor Monza in
september. Plus een exclusieve rondleiding door de pitstraat.

Waarom deze wedstrijd? Sikkens is van mening dat het bij verf om meer gaat dan ‘slechts’
het product en de kleur. Het gaat zeker ook om creativiteit, om het koppelen van
performance aan schoonheid. Vanuit deze overtuiging werkte AkzoNobel in nauwe
samenwerking met McLaren aan de ontwikkeling van een high-performance coatings
system. Het resultaat? Een ultra-light en unieke chrome finish die er niet alleen voor zorgt
dat de MP4-26 er schitterend uitziet, maar bovendien de prestaties ervan nog verder
verbetert.

Door het organiseren van de ‘SLIKKEST RIDE’ competition op de Sikkens Facebook
pagina, hoopt AkzoNobel zijn missie Creating Together and Getting Color Right over te
brengen op een groter publiek. De onderneming is op zoek naar de helden achter het
creatieve spuitresultaat. Het design dat het kan opnemen tegen de schitterende MP4-26.

Het resultaat moet een voertuig zijn waar de bestuurder als het ware meteen verliefd op
wordt. Of zoals Hamilton het zelf zei tijdens een radio interview met de BBC: “Ik hou van
mijn auto. Ik vind het de mooiste wagen van de hele startrij. Hij is zo schitterend
gespoten – het is echt de mooiste auto van allemaal.”

De gelukkige winnaars van de ‘SLIKKEST RIDE’ kunnen in september vanuit hun
comfortabele stoelen tijden de Italiaanse Grand Prix zelf beoordelen of hij gelijk heeft.

Je kunt de campagne ook op Twitter volgen @AkzoNobel_AAC of post je bericht
#slikkestride. LBi Lost Boys is verantwoordelijk voor de ‘SLIKKEST RIDE’ Facebook campagne.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht