Geplaatst door Osmo

Osmo trekt Black Friday korting door tot kerst

Osmo geeft een maand lang korting of hun educatief spelsysteem

Amsterdam, 25 november 2020 – Onlangs introduceerde Osmo – het bekroonde spelsysteem voor iPad waar kinderen spelenderwijs mee leren – de vernieuwde Genius Starter Kit en de vernieuwde Coding Starter Kit in de Benelux. Om deze herintroductie te vieren geeft Osmo een maand lang korting op het gehele beschikbare assortiment.

Van vandaag tot en met 26 december krijgen klanten bij Bol.com en Amac.nl maar liefst 25 procent korting op de de Osmo Genius Starter Kit, de Osmo Coding Starter Kit, de Osmo Little Genius Kit en de Osmo Creative Starter Kit. Daarnaast geldt bij Bol.com deze korting ook voor de Osmo Genius Kit en de Osmo Pizza Co.

Verbeelding tot leven brengen

Osmo spellen brengen de creatieve verbeelding van kinderen tot leven, en combineren hun liefde voor schermen met de tactiele, hands-on interactie die ze nodig hebben om zich te ontwikkelen. De ‘Reflective AI’ technologie zorgt ervoor dat de iPad camera de fysieke objecten die voor het apparaat liggen kan ‘zien’. De games reageren op wat zich voor de tablet afspeelt, waarmee de digitale omgeving en fysiek spel naadloos in elkaar overgaan. Deze techniek is de eerste in z’n soort; Osmo geeft kinderen een blanco doek om zichzelf te uiten en te leren door middel van fysiek spel.

Hoe Osmo werkt zie je in deze video: