Geplaatst door Verhuur.nl

Overname van één van de grootste verhuurwebsites

Verhuur.nl is overgenomen door investeerder Thijs Dalm. Verhuur.nl is één van de grootste verhuurwebsites in Nederland. Verhuur.nl richt zich op het samenbrengen van verhuur en huurinformatie voor huurders.
Met de overname wordt huren via verhuur.nl nog makkelijker doordat er extra wordt geïnvesteerd in de optimalisatie van de website en in het verhuuraanbod. Dalm: “Huren past in de nieuwe economie. We zijn ervan overtuigd dat dit een groeimarkt is.”

Een nieuw avontuur
Dalm zegt: “Al in juni dit jaar hebben de eerste oriënterende gesprekken plaatsgevonden. Omdat er in de afgelopen jaren circa 1.2 miljoen euro is geïnvesteerd in de marketing van verhuur.nl, was de overname een precaire zaak. Verhuur Nederland BV en Verhuur Zoekmachine BV hebben hiervoor een overeenkomst getekend in Groningen. Het is een unicum als er zo’n oude domein op de markt komt. 16.5 jaar geleden is verhuur.nl gestart en al die tijd is er naar toegewerkt om huurders door te verwijzen naar de juiste verhuurder. Ik heb ontzettend zin in dit nieuwe avontuur en ben ervan overtuigd dat we als team verhuur.nl de komende maanden en jaren nog groter, invloedrijker, en moderner zullen maken.”

Huren is gemakkelijk via verhuur.nl
De website verhuur.nl wordt verder geoptimaliseerd. De vormgeving hebben we gemoderniseerd, de navigatie is verbeterd en ook biedt de site meer mogelijkheden, bijvoorbeeld op het gebied van conversie en slimme zoekalgoritmen. Dit, samen met de frisse nieuwe huisstijl en het intuïtieve design, zorgt voor een optimale gebruikservaring voor de huurders. Daarnaast is de website responsive en daardoor kan je ook goed vanaf mobiele apparaten producten huren. De website bepaalt aan de hand van de huurvraag en plaatsnaam welke content en afbeeldingen relevant zijn. Op deze wijze komt de huurder direct uit bij het meest relevante huuraanbod in zijn regio. Hiermee wordt de gebruiksvriendelijkheid verhoogd en het navigeren op verhuur.nl zo overzichtelijk mogelijk gemaakt zodat men makkelijk kan huren.