Industry Wire

Geplaatst door Molecule Social

Pacha Group kiest voor Molecule Social

De Pacha Group neemt als bekend lifestyle- en uitgaansmerk Molecule Social in de arm om ook bij de nieuwe generatie bezoekers leidend te blijven als het gaat om gastvrijheid en het nachtleven. Molecule Social gaat wereldwijd via socialmedia content – met focus op TikTok – de reputatie van Pacha als de bekendste nachtclub op Ibiza, verder versterken. De eerste CGI (Computer Generated Imagery) campagnes zijn inmiddels gelanceerd.

Tammens, zelf bekend op Ibiza vanuit zijn verleden in de muziekindustrie en eigenaar van het succesvolle Ibiza-account op TikTok (1,7 mln volgers) over de keuze voor zijn agency: “Er is zowel op creatief als op strategisch vlak een goede klik met Five Holdings, het bedrijf dat Pacha Group in 2023 overnam. Beide hebben we een visie om Pacha nog meer als lifestyle merk neer te zetten. Maar ook het feit dat we de TikTok-markt kennen en deze al succesvol inzetten op het (feest)eiland, draagt bij aan de keuze.”

Tammens vindt het ‘een hele grote eer’ dat zijn bureau uit Den Haag is gekozen door een wereldwijd erkend en bekend merk als Pacha. Molecule Social leverde in het verleden campagnes voor onder meer Samsung, Blokker, Artsen zonder Grenzen, Westfield Mall of The Netherlands en Vogue.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht