Geplaatst door Packaly

Packaly gaat pakketjes Decathlon binnen een uur bezorgen

UTRECHT – De Utrechtse startup Packaly gaat in samenwerking met Decathlon de pakketjes van klanten in de stad Utrecht binnen een uur bezorgen. De lancering van de service is tijdens de opening van de nieuwe winkel van Decathlon op de Vredenburg in hartje Utrecht. Packaly gaat voor zowel de winkel in The Wall als Vredenburg de bezorgingen faciliteren.

Packaly biedt een bezorgdienst voor bedrijven om pakketjes van hun winkel direct naar de klant te bezorgen binnen 60 minuten. Naast het bezorgen binnen een uur werkt Packaly aan nieuwe technieken om bezorgen toegankelijker te maken.

“We willen af van de ‘we hebben u gemist’ briefjes in de brievenbus. Het ontvangen van je pakketje kan veel efficiënter. We willen het ontvangen van een pakketje simpeler en leuker maken. Een koerier staat al binnen een uur bij je voordeur met je pakketje. Decathlon is een prachtige partner om mee te starten. We richting ons samen op de uitrol van het verzenden vanuit winkel locaties”, aldus Axel Dekker, de CEO van Packaly.

Packaly lanceert samen met Decathlon de 60 minuten bezorgoptie in Utrecht. Beide winkels van Decathlon zullen als logistieke hubs worden gebruikt. De consument betaalt momenteel een bedrag van €9,95 om producten van Decathlon binnen 60 minuten thuis te ontvangen.

Het internetbedrijf werkt momenteel aan verschillende nieuwe partners om het netwerk en de steden snel uit te breiden naar heel Nederland.