In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
G DATA CyberDefense kondigt vandaag aan dat het als eerste een ‘Made In Europe keurmerk’ heeft verkregen van de European Cyber Security Organisation (ECSO).
Brancheorganisatie APPLiA Nederland presenteert vandaag het jaarverslag 2020, waarin wordt teruggeblikt op consumententrends en de verkoop van importeurs en fabrikanten van elektrische huishoudelijke apparaten. De uitbraak van het coronavirus...
Scaleway, de snelgroeiende Europese leverancier van cloud-diensten, presenteert vandaag zijn derde Startup Programs: Scaleway Startup Programs Netherlands special edition. Het bedrijf, dat aanwezig is in meer dan honderdzestig landen,...
Douglas’ nieuwste campagne Let’s Do Beautiful viert schoonheid in al haar diversiteit - weg van een eendimensionaal beeld en richting een modern holistisch idee. Douglas en Dept vertaalden dit...
- SentinelOne, ontwikkelaar van het autonome cybersecurity-platform, kondigt aan dat Gartner SentinelOne met de hoogste scores heeft gepositioneerd voor alle drie de use-cases (Type A, B en C) in...
BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, heeft het bedrijf Raven Logistics overgenomen. Raven is een logistiek managementbedrijf dat zich richt op spoortransport en biedt een spoorweg TMS...
Pure Storage kondigt de release aan van Portworx Enterprise 2.8. Met nieuwe integraties binnen Pure's portfolio van producten en diensten en met VMware Tanzu, kunnen klanten Portworx nu gebruiken...
Branchevereniging NLconnect lanceert vandaag Gigabit.nl: een postcodecheck waarmee consumenten kunnen zien of op hun adres Gigabit internet beschikbaar is en welke providers dit leveren. De postcodecheck is tot stand gekomen in samenwerking...
Ankorstore, de gecureerde marktplaats die onafhankelijke merken samenbrengt met geliefde lokale retailers, heeft $100 miljoen opgehaald in een Series B-investeringsronde, geleid door Tiger Global en Bain Capital Ventures.
KPN is partner van de KNVB en laat in zijn EK-campagne zien hoe de Oranjekoorts zich door heel Nederland verspreidt. Creatief bureau dentsuACHTUNG! ontwikkelde de campagne, content en activaties.
– Vandaag lanceert Mastercard de True Name™ kaartfunctie in Europa. Dit doet het betaaltechnologiebedrijf op de Internationale Dag tegen Homofobie, Bifobie, Transfobie en Interseksefobie (IDAHOBIT). Met de kaartfunctie kunnen...
Vakantieparkenspecialist EuroParcs heeft technisch development bureau rb2 geselecteerd voor de ontwikkeling van een nieuw, eigen huur- en verhuur platform. Op dit innovatieve platform wil de Apeldoornse ontwikkelaar en beheerder...