In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Jumbo en Martin and Lewis lanceren digitale campagne Stratego Lost Island met AI-elementen Deze week is de nieuwe campagne voor
## Digitale afleiding in de klas vraagt om een nieuw antwoord Steeds meer scholen zoeken naar manieren om digitale afleiding
Uit een rapport van Sophos blijkt dat 94 procent van de ransomware-aanvallen gericht is op het compromitteren van de back-upopslag.
Ondanks Nederlandse consumenten ruim €17 miljard online wisten uit te geven in het eerste halfjaar van 2025, is die groei verdeeld over een steeds verzadigder digitaal speelveld. Stijgende advertentiekosten,...
In Amsterdam kunnen inwoners en ondernemers nu eenvoudig een gratis aanhanger huren via de Freetrailer-app. De eerste uren zijn volledig gratis en het reserveringsproces verloopt volledig digitaal, van beschikbaarheid...
Een nieuwe humanoïde robot met vrouwelijke kenmerken heeft wereldwijd de aandacht getrokken door haar ongekend natuurlijke bewegingen. Het publiek vroeg zich af of er misschien een mens achter de...
Met de energietransitie, nieuwe klimaatwetgeving en toenemende extreme weersomstandigheden krijgen daken een strategische rol in vastgoedbeheer. Ze zijn niet langer alleen een bescherming tegen weer en wind, maar kunnen...
De uitslagen van de Website van het Jaar 2025 bevestigen de kracht van Nederlandse gespecialiseerde platforms, zelfs in competitie met wereldwijde techreuzen. Radiozenders.FM heeft de Zilveren Runner-up Award binnengesleept...
Energievergelijker Gaslicht.com is voor de zesde keer in de prijzen gevallen bij de jaarlijkse Website van het Jaar-verkiezing. In het
Waar consumenten volgende week massaal op zoek gaan naar de beste Black Friday-deals, kiest A Beautiful Story voor een radicaal
E-commercebedrijf GSMWEB.nl introduceert Ping, een virtuele winkelassistent die klanten persoonlijk begeleidt in hun online zoektocht. De AI verkoper is ontwikkeld
Amsterdam, 21 november 2025 – Creatief bureau Wolfstreet lanceert de eerste pan-Europese merkcampagne voor Lavish, het snelgroeiende challenger-drankmerk dat in