In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Amsterdam, 18 december 2012: Op het online platform ‘Hoe zit dat?’ ontmoeten dagelijks 250 mensen elkaar om inzichten op te doen die helpen bij het maken van de juiste...
Formido Bouwmarkten B.V. heeft in samenwerking met retailbureau Kega haar eerste webshop geopend. Naast de reguliere verkoop in 79 bouwmarkten in Nederland, is het nu ook mogelijk om online...
Casami gaat de werkwijze op de huizenmarkt definitief veranderen door kopers centraal te stellen. Via het internetplatform vindt een koper zijn ideale huis sneller en eenvoudiger door eerst een...
Met de lancering van DailyFashionDeal.nl is modeminnend Nederland een site rijker waar elke dag kan worden gespeurd naar leuke mode-aanbiedingen. Behalve het dagelijks aanbieden van scherp geprijsde fashion deals...
In huis halen van e-discovery oplossingen en het opruimen van verouderde data belangrijkste trends voor 2012 en 2013
Vorige maand is het nieuwe Passbook initiatief mypassbook.nl gestart. In nog geen twee weken tijd werd de website 25.000 maal bezocht, zijn er meer dan 10.000 Passbook coupons gedownload...
IPsoft signaleert 5 taken op IT-gebied die de meeste organisaties nog altijd handmatig verrichten, omdat zij eenvoudig niet weten dat die kunnen worden geautomatiseerd. Het bedrijf legt de vinger...
Beslist.nl heeft haar fotosearch app ‘De speelgoed checker’ geüpdatet. De app werd in de Sinterklaasperiode gelanceerd en is in staat om aan de hand van een foto een speelgoedartikel...
– IPsoft signaleert 5 taken op IT-gebied die de meeste organisaties nog altijd handmatig verrichten, omdat zij eenvoudig niet weten dat die kunnen worden geautomatiseerd. Het bedrijf legt de...
1DayCar.com bekend van de online nieuwe auto kopen acties, heeft er voor gekozen om de consumenten online tips mee te geven waar opgelet dient te worden bij de aanschaf...
Er is een nieuwe pre-targeting oplossing om de click-through-rate van adverteerders te verhogen en al gauw 5 keer zoveel nieuwe klanten aan te trekken; door middel van product- beeldherkenning.
Amsterdam, 18 december 2012 – Net als vorig jaar kunnen de uitzendingen van 3FM Serious Request vanuit het Glazen Huis in Enschede live gevolgd worden van 18 tot...