In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Het strategisch creatief bureau FITZROY, zal zich pro bono inzetten voor de 1% Club. Het bureau uit Amsterdam bestaande uit achttien specialisten, werkt onder andere al voor Heineken, Bacardi,...
Zoetermeer, 12 oktober '10 - BackOffice MKB is in september een samenwerking aangegaan met MailPlus. Door deze samenwerking is BackOffice MKB in staat om zelfstandig innovatieve e-mail marketingoplossingen aan...
OMG/Urbanology is gestart met de uitvoering van een social media campagne rondom de Rimmel Lash Accelerator. Deze nieuwe mascara mét wimpergroeicomplex, laat je wimpers direct tot 80% langer lijken,...
Bij Simyo, de online dochter van KPN, verloopt bijna al het klantconctact online. Dat dit goed is geregeld, blijkt uit de klanttevredenheid van 98%. Met de nieuwe e-mailmarketing software...
Mobidoki lanceert gratis kenteken gegevens naar de mobiel
Schouwburg 'Theater aan de Parade' uit ’s-Hertogenbosch stapt actiematig in de online wereld met de lancering van een eigen online campagne: VIP aan de Parade. Op de actiewebsite www.vipaandeparade.nl...
Glamour is al het best verkochte vrouwenblad van Nederland en doet nu ook haar naam eer aan met een geheel vernieuwde website. G+J Uitgevers heeft met creatief marketingbureau Sisteract...
Hoofddorp/Hoeilaart – 30 september 2010 – BvD/SOA People, toonaangevend SAP-dienstverlener in België, Luxemburg en Frankrijk, is toegetreden tot het partner program for SAP Competence van Open TextTM Corporation, toonaangevend...
Netvlies heeft onlangs de eerste fase van de nieuwe website voor Het Nationale Park De Hoge Veluwe afgerond en gelanceerd. Netvlies was hierbij verantwoordelijk voor strategie, concept, vormgeving en...
Na 8 jaar radiostilte is Abel terug van weggeweest! Met de op 17 september uitgebrachte single 'Zolang je bij me bent' geeft zanger Joris Rasenberg een voorproefje op het...
Weekbladpers kiest Evident als creatief concept- en ontwerppartner voor redesign van de nieuwe website voor J/M ouders. J/M is een doelgroepportal, gericht op ouders met schoolgaande kinderen van 4...