Geplaatst door E-Village

Simyo verhoogt klanttevredenheid met Clang

“Met Clang hebben wij de mogelijkheid om op korte termijn de online dialoog met onze klanten te verbeteren. We gaan meer klantgroepen aanmaken, waardoor we onze trouwe klanten meer aandacht kunnen geven. Klanten die hun Simyo simkaart alleen “voor erbij” gebruiken, benaderen we nu juist heel vaak. Hier willen we een balans in vinden. Kort gezegd kunnen wij met Clang dus veel gerichter gaan mailen,” vertelt marketing manager Ruud de Jong. “In korte tijd hadden wij Clang volledig naar onze wensen ingericht en waren we operationeel. Onze IT afdeling heeft de technische koppeling van Clang met onze databases ingericht, wat volgens hen overigens erg gemakkelijk te doen was. Vervolgens hebben we alle bestaande processen naar Clang overgezet. Nadat het standaard ontwerp van onze e-mail nieuwsbrief in Clang stond, kon ik zelf eenvoudig de eerste mailing verzenden, “ vervolgt De Jong. “Ik vind Clang erg gebruiksvriendelijk en flexibel, en dat was precies waar ik naar op zoek was. “