In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Sinds heden is de nieuwe website van bouwbureau Holm de Jong uit Bergen op Zoom online. Het bureau was op zoek naar een representatieve website, met de mogelijkheid om...
Central Point is genomineerd voor maar liefst drie Awards! Namelijk: • De Internet Strategie Award • De Beste Joint Channel Marketing Award • De Innovatieve Business Partner Award
De Heyello app voor Iphone is een idee van DmCards Nederland BV. DmCards maakt gratis te gebruiken SaaS oplossingen voor het gemakkelijk en goedkoop kunnen toevoegen van een persoonlijke touch...
Geeft dit jaar jouw Valentijn een geweldig persoonlijk/origineel cadeau. Kies niet voor een roos of kaartje, maar voor een persoonlijk fotocadeau. Er zijn vele mogelijkheden om uit te kiezen,...
Voormalig sales consultants Stephan Stergiou, Maurik van den Heuvel en Lex Orie hebben Howaboutsales opgericht.
Netwerken in China met Badge2Match Amsterdam, Vrijdag 5 februari 2010. Op 1 en 2 februari jl. hebben 100 deelnemers aan de “2nd China International Insurance Summit” in Beijing China, uitgebreid...
DFDS Seaways breidt haar affiliate marketing activiteiten in Nederland uit door een samenwerking met het affiliatenetwerk Paxz, het travelnetwerk van Daisycon, als aanvulling op de samenwerking met TradeDoubler.
AccountView onderzoekt jaarlijks de klanttevredenheid over de uitgevoerde AccountView implementaties. Tijdens de jaarlijkse AccountView partner awards is bekend gemaakt dat About Software BV wederom de hoogste klanttevredenheid beoordeling (...
Stichting Max Havelaar, het keurmerk voor fairtrade, voert sinds 2005 campagnes om bedrijven en consumenten te stimuleren om op eerlijk fruit over te stappen. Tam Tam gaat in...
Hoofddorp – 3 februari 2010– Open Text TM (NASDAQ: OTEX, TSC: OTC), wereldwijd toonaangevend leverancier in Enterprise Content Management (ECM), heeft Capture Center versie 4.0 op de markt gebracht....
Enschede, 3 februari 2009 – Acquisitie via telemarketing wordt steeds meer aan banden gelegd, getuige ook de impact van het Bel-me-niet-register. Deur-tot-deurverkoop wint hierdoor snel aan populariteit. ODS2, softwareleverancier...
Beter Horen zocht een manier om tijd en kosten te besparen door lokale en landelijke marketingactiviteiten efficiënter in te richten. Na implementatie van het SyncForce Marketing & Sales Platform...