Geplaatst door Palo Alto Networks

Palo Alto Networks lanceert cloud-based applicatieframework en kondigt ondernemersfonds voor security start-ups aan

Palo Alto Networks® (NYSE: PANW), de aanbieder van next-generation security, kondigt vandaag het Palo Alto Networks Application Framework. Ook komt Palo Alto Networks met een venture fonds van 20 miljoen dollar gericht op security start-ups. Hieronder is meer uitleg te vinden over de nieuwe ontwikkelingen:

Palo Alto Networks applicatieframework

Dit is een cloud-based framework dat de mogelijkheden van het Palo Alto Next-Generation Security Platform uitbreidt. Het framework maakt het voor klanten mogelijk om snel verschillende innovatieve cloud-based security-applicaties te gebruiken en implementeren. Dit verstevigt de kracht van het platform en zorgt voor snelle geautomatiseerde, consistente en schaalbare inbreukpreventiemogelijkheden vanuit de cloud.

Het framework introduceert een SaaS-model, dat het voor klanten mogelijk maakt om snel nieuwe mogelijkheden te evalueren. Binnen het framework kunnen security applicaties geplaatst worden die gebouwd zijn door Palo Alto Networks, leveranciers van derden, aanbieders van managed security services en hun eigen teams om meerdere security-uitdagingen en use cases op te lossen. Het nieuwe model gebruikt bestaande sensoren van Palo Alto Networks, klantspecifieke datapunten en een beveiligingsinfrastructuur die het voor organisaties mogelijk maakt om direct cloudapplicaties te activeren vanuit verschillende aanbieders zonder extra producten te hoeven inzetten en beheren.

Ga voor meer informatie over het framework naar: http://go.paloaltonetworks.com/applicationframework

Ondernemersfonds voor security start-ups

Het fonds richt zich op startende, jonge en groeiende securitybedrijven met een cloud-based benadering op applicaties. Door vroeg in het ontwikkelingsproces kapitaalinvesteringen te leveren, kunnen bedrijven hun weg naar de markt versnellen door het ontwikkelen van cloud-based applicaties die gebouwd zijn op het Palo Alto Networks Next-Generation Security Platform en het nieuwe Palo Alto Networks Application Framework, waarmee op een eenvoudige manier implementaties van tienduizenden klanten van Palo Alto Networks kunnen worden meegenomen. Zulke applicaties helpen klanten met het eenvoudiger toegang krijgen, evalueren en opnemen van nieuwe geavanceerde securitymogelijkheden en het activeren van cloud security-applicaties van verschillende aanbieders.