Industry Wire

Geplaatst door Partout digital native agency

Partout geeft Oostwegel Collection nieuwe digitale beleving

Oostwegel Collection en Partout digital native agency slaan de handen ineen. Het digitale bureau Partout, gevestigd in Eindhoven, won de pitch waarin het vraagstuk van Oostwegel Collection uiteen werd gezet. Het doorvoeren van de nieuwe huisstijl in online kanalen zoals de website en het optimaliseren van bezoekersaantallen en conversie.

“De restaurants en hotels van Oostwegel Collection zijn een beleving op zich. Het gevoel dat je krijgt wanneer je tijd bij ons doorbrengt moet nu ook overgebracht worden op onze digitale kanalen. Daarin is nog terrein te winnen. De persoonlijke aanpak van Partout sprak ons direct aan. Dit in combinatie met hun brede kennis van online marketing, digitale vaardigheden en een uitgebreid portfolio gaven voor ons de doorslag om de samenwerking aan te gaan”, zegt Camille Oostwegel jr., directeur Business Development bij Oostwegel Collection.

Jeroen Valkenburg, digital strateeg bij Partout is blij met de samenwerking. “Oostwegel Collection is een bijzondere klant, beleving en gevoel staan centraal met een persoonlijke touch. Dit zijn uitgangspunten waarin wij onze visie om digital te vermenselijken goed tot uiting kunnen laten komen. Ook biedt het ons de gelegenheid om onze ‘likeability sells’ visie toe te passen. Hierin staan inspireren, helpen en relaties bouwen centraal om via digital een bijdrage te leveren aan de marketing en business doelstellingen van Oostwegel Collection”.

De komende maanden staan in het teken van klantreizen uitzetten, digitale analyses maken en het verkennen van de huisstijl. Een passend concept moet het geheel bij elkaar brengen en ook digitaal via een nieuwe website naar voren laten komen, waar Oostwegel Collection naar op zoek is.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht