Industry Wire

Geplaatst door Pathé Thuis

Pathé Thuis merkcampagne: Na Pathé Tuschinski en De Munt nu ook Pathé Kerkstraat en Pathé Dorpsplein

Amsterdam, 25 november 2019 – Nederlandse streamingdienst Pathé Thuis lanceert vandaag een grootschalige merkcampagne om meer bekendheid voor het merk en de dienst te genereren. De campagne positioneert Pathé Thuis als dé thuisbioscoop voor Nederland en opent het als het ware door heel Nederland nieuwe Pathé-bioscopen.

De campagne is ontwikkeld door Talpa Network Creative en Talpa Media Solutions rolt hem uit. “Er zijn tegenwoordig veel partijen die films aanbieden, maar er is er maar een met de magie van Pathé. Er is er maar één die de beste films als eerste aanbiedt nadat ze in de bioscoop zijn geweest”, vertelt Wouter van der Pauw, Head of Creative bij Talpa Network Creative . “Na Pathé Tuschinski, Pathé de Kuip, Pathé Spuimarkt en Pathé Tivoli is er nu ook Pathé Kerkstraat 6a, Pathé Dorpsplein 45 en Pathé bij iedereen thuis. In dit concept willen we laten zien dat steeds meer Nederlanders hun eigen Pathé-bioscoop hebben. Gewoon thuis, zonder verborgen kosten en wanneer het jou uitkomt.”

Voor Pathe Thuis is het de grootste campagne ooit en bovendien de eerste campagne op merkniveau”, aldus Thomas van de Weerd, CEO en co-founder van Pathé Thuis. “Waar we eerder vooral campagnes op hebben gezet om titels en het aanbod te promoten is dit veel meer een awareness campagne om aan Nederland te laten zien wie wij zijn en wat wij te bieden hebben. Met Pathé Thuis zie je films als eerste thuis, zonder abonnement, en kun je in het gemak van je eigen huis een echte bioscoopervaring beleven.”
Op 21 november is de campagne met billboarding op TV gestart. De eerste commercial is vanaf 25 november te zien, in combinatie met vier verschillende tag-ons op titelniveau. De campagne wordt ook via radio en verschillende online kanalen verspreid.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht