Grolsch kiest voor digitaal vakmanschap van TRIMM

Enschede, 13 maart 2018 – Grolsch heeft voor haar online uitingen gekozen voor full-service internetbureau TRIMM. In samenwerking met het Enschedese internetbureau zal Grolsch haar nieuwe website lanceren en een online platform om horecapartners nog beter van dienst te kunnen zijn.

Grolsch kiest met TRIMM voor ervaring, het bureau bestaat dit jaar 25 jaar en is daarmee een van de pioniers op het gebied van internet en de mogelijkheden die het web biedt voor grote partijen als Philips, KLM en Ziggo. ‘We zijn ongelofelijk trots dat we zo’n mooi en authentiek merk als Grolsch mogen toevoegen aan ons portfolio’, aldus Marc Woesthuis, directeur bij TRIMM.

De nieuwe website zal een verlengstuk worden van de campagnes van Grolsch, een plek waar de consument het merk Grolsch kan beleven. Daarnaast zal de bezoeker informatie vinden over Grolsch en al haar verschillende bieren, maar ook merchandise kunnen verkrijgen en een tour boeken door de imposante brouwerij.

Met het online platform biedt Grolsch, als echte businesspartner, horecapartners de mogelijkheid zelf online bestellingen van bijvoorbeeld bier en promotieartikelen te doen, informatie op te vragen, trainingen te volgen, maar ook (meer) inzicht in hun eigen business, hoe deze ervoor staat en waar er kansen liggen. Hierbij is de horecaondernemer niet langer enkel afhankelijk van de accountmanager, klanten kunnen zelf bepaalde handelingen doen, ook ’s avonds en in het weekend.

Door de website en het online platform op elkaar aan te sluiten, heeft Grolsch de mogelijkheid om ook de consument met haar horecapartners te kunnen verbinden.

Meer informatie over TRIMM: zie www.TRIMM.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.